فرماندار بهاباد گفت: در سفر هیات محترم دولت به شهرستان بهاباد، اعتباری به مبلغ 510 میلیارد ریال برای اجرای طرح های بهداشتی و عمرانی شهرستان بهاباد اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ فرماندار بهاباد با تقدیر از نمایش وحدت مردم شهرستان بهاباد در استقبال از رئیس جمهور محترم و هیأت دولت به استان یزد در آبان ماه 98 گفت: این سفر دستاوردهای خوبی برای شهرستان به همراه داشت و اعتباری به مبلغ 510 میلیارد ریال برای اجرای طرح های بهداشتی و عمرانی شهرستان بهاباد اختصاص یافت.

"محمدمهدی خانی زاده" با بیان اینکه دولت رفع مشکلات مردم و ارتقای کیفی خدمات بهداشتی و درمانی را در اولویت قرار داده است گفت:  در راستای ارتقای کیفی خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان، اعتبار 60 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان 38 تختخوابی حکیم بهابادی و کلینیک تخصصی بیمارستان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: اعتباری هم به مبلغ 450 میلیارد برای احداث جاده بهاباد ـ دربند ـ نایبند تخصیص یافت که منجر به خارج شدن بهاباد از بن بست و اتصال کریدور شرق به مرکز و غرب کشور می شود.

خانی زاده اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید اقدامات زیادی از جمله در توسعه زیرساخت های شهرستان انجام شده و انشاءا... در آینده نزدیک شاهد تحقق این مطالبات شهرستان خواهیم بود.

گفتنی است برای احداث جاده بهاباد ـ دربند ـ نایبند مبلغ 450 میلیارد ریال دیگر هم توسط ایمیدرو تأمین خواهد شد.

در سفر رئیس جمهور محترم و هیأت دولت به استان یزد، وزیر اطلاعات به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان بهاباد سفر نموده بود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا