یزدفردا:به نظر می‌رسد که سرانجام میزان فروش خودروهای پلاگین هیبریدی و الکتریکی بی‌ام‌و افزایش پیدا کرده است.  

 

به گزارش خبر فوری، آمار و گزارش‌های منتشر شده از سوی بی ام و نشان می دهد که فروش خودروهای پلاگین هیبریدی و الکتریکی گروه خودروسازی بی‌ام‌و آلمان (برندهای بی‌ام‌و/مینی) سرانجام توانسته سهم خود را در بازار افزایش دهد به گونه‌ای که به یک رکورد جدید دست پیدا کرده است.

کارشناسان و تحلیلگران بازار خودرو بر این باورند که معرفی و عرضه مدل‌های جدید از سوی شرکت بی‌ام‌و که از قدرت، زیبایی و ظرفیت باتری نسبتا بالایی برخوردار بودند، نتیجه بخش بوده و موفق شده نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان و طرفداران محیط زیست را به سمت و سوی خود جلب کند.

 مجموع کل فروش خودروهای بی‌ام‌و از آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی تاکنون، ۱۶ هزار و ۳۵ دستگاه بوده که که دومین میزان فروش موفقیت آمیز این خودروساز آلمانی در سه سال گذشته به شمار می‌رود و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰.۱ درصد رشد و افزایش یافته است. سهم خودروهای پلاگین هیبریدی نیز از میزان کل فروش خودروهای بی‌ام‌و/ مینی، ۶.۵ درصد گزارش و اعلام شده است که در نوع خود، رقم قابل ملاحظه ای محسوب می شود.

به گفته شرکت بی‌ام‌و، یکی از اصلی‌ترین دلایل رشد و افزایش فروش خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست این برند، معرفی و عرضه خودروی جدید بی‌ام‌و ۳۳۰ای (BMW ۳۳۰e) است.

در جای دیگر این گزارش، آمارهای مختلفی از انواع مدل‌های بی‌ام‌و از سوی این شرکت آلمانی ارائه شده است:

میزان فروش خودروهای مدل بی‌ام‌و آی۳ و آی۸ در ماه گذشته میلادی، سپتامبر ۲۰۱۹، ۲۳.۹ درصد رشد داشته و به چهار هزار و ۱۴۸ دستگاه رسیده است.

خودروی مینی کوپر ای‌کانتری‌من (MINI Cooper S E Countryman ALL۴) نیز با رشدی ۳۵.۹ درصدی برای نخستین بار در ۹ ماهه اخیر، از آغاز سال جاری میلادی تاکنون، موفق شده است ۱۱ هزار و ۹۹۶ دستگاه بفروشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا