رئیس خانه معدن استان یزد خبر اهدای آی. پد آیفون در نشست شورای معادن را شایعه خواند و گفت: اهدای هدیه به اعضای شورای معادن استان صحت ندارد.

یزدفردا :ضمن تکذیب خبر اهدای آی. پد آیفون به مسئولان و اعضای حاضر در نشست شورای معادن اظهار داشت: این موضوع را هرکسی مطرح کرده صحت ندارد و به دنبال شایعه سازی بوده است.

وی با بیان اینکه مسئولان رده بالای استان و نهادهای نظارتی در این شورا هستند، ادامه داد: شورایی که نمایندگانی از قوه قضائیه، اطلاعات، سازمان‌ها و نهادهای بازرسی و نظارتی، استاندار و ... حضور دارند را نمی‌توان با طرح چنین شایعاتی زیر سئوال برد.

رئیس خانه معدن یزد در خصوص تصمیم گیری های این شورا و مصوبات آن نیز عنوان کرد: تصمیم گیری ها در شورا بر مبنای بررسی‌های کارشناسی و ارائه گزارش مکتوب است و با وحدت رویه در هر موردی تصمیم گیری خواهد شد و از تصمیمات فردی خارج است.

وی بیان داشت: مواردی نیز باید با نظر وزارتخانه مطبوع باشد که نظر بخش های تخصصی را می طلبد لذا اینکه مطرح شود هدیه ای به اعضا داه شده تا نظر آن ها در تصمیم گیری تغییر کند از اساس کذب است و اصلا چنین چیزی در شورای معادن نداشته ایم.

رئیس خانه معدن یزد با تاکید بر حضور جدی و پررنگ نهادها و دستگاه‌های نظارتی اظهار داشت: هیچ تخلفی با وجود چنین نهادهایی صورت نخواهد پذیرفت و با حساسیت بالایی که دارند کوچکترین تخلف را شناسایی و برخورد خواهند کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا