فرماندارمیبد زیرساخت‌های ورزشی را از اولویت‌های شهرستان خواند و گفت: ازآنجاکه در مجموعه ورزشی شهیدیه فاقد زمین فوتبال استاندارد بودیم؛ با پی گیری‌هایی که از شهرستان و ستاد بازآفرینی شهری انجام گرفت؛ به زمین چمن مصنوعی شهیدیه مبلغ یک میلیارد تومان اختصاص یافت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد در بازدید از مجموعه ورزشی شهیدیه توجه به زیرساخت‌های ورزشی را از اولویت‌های شهرستان خواند و گفت: شهرستان میبد جزء معدود شهرستان‌های استان است که امسال احداث دو پروژه زمین چمن مصنوعی فوتبال را آغاز کرده است.

حسین فلاح افزود: ازآنجاکه در مجموعه ورزشی شهیدیه فاقد زمین فوتبال استاندارد بودیم؛ با پی گیری‌هایی که از شهرستان و ستاد بازآفرینی شهری انجام گرفت؛ به این پروژه مبلغ یک میلیارد تومان اختصاص یافت.

فلاح گفت: تاکنون 800 میلیون تومان از این اعتبار قطعی شده است.

فرماندارمیبد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ازلحاظ آب در مضیقه هستیم اجرای پروژه‌های ورزشی و احداث زمین‌های فوتبال چمن مصنوعی در این شهرستان مناسب است.

وی گفت: زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی شهیدیه حداکثر ظرف مدت یک سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندارمیبد در بازدید جداگانه از مجموعه ورزشی شهدا افزود: پروژه زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی شهدا هم که در حال اجراست تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

فلاح در پایان گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری امر به ورزش را امربه‌معروف بیان کردند؛ با ایجاد زیرساخت‌های ورزشی امیدواریم انگیزه جوانان و آنانی که علاقه به ورزش دارند را بیشتر کنیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا