در ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت 10 طرح مخابراتی شهرستان اردکان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد- آیین گشایش 10 طرح مخابراتی شهرستان اردکان در ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار،زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد،شهابی زاده فرماندار اردکان و جمعی از مسئولان استانی و محلی به صورت همزمان در مرکز تلفن خلیج فارس بهره برداری رسید.

در ابتدای این آیین عظمیی ضمن تقدیر از مسئولان و کارکنان مخابرات منطقه یزد به جهت آماده سازی طرح های آماده بهره برداری مخابرات شهرستان اردکان  به نقش ارتباطات در عصر حاضر اشاره کرد و افزود:در دنیای مدرن، ارتباطات نقش تعیین کننده‏ ای در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایفا می‏کند و مخابرات بهترین و برترین ابزار برای این تبادل است.


همچنین زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد ضمن خیر مقدم و  تبریک هفته  هفته دولت ،در گزارشی مبسوط  مسئولان حاضر در این آیین را در جریان آخرین وضعیت عملکرد مخابرات منطقه یزد در استان و شهرستان اردکان قرار داد.

شایان ذکر اینکه: در این آیین ۱۰ پروژه تأسیس، افتتاح و جای‌گزینی در حوزه مخابرات شهرستان در بخش‌های شهری و روستایی شامل تأسیس و افزایش تکنولوژی سایت BTS، اجرای ۳ کیلومتر فیبر نوری، افزایش ظرفیت زیرساخت داخل استانی و... در طرح‌های امام‌سجاد، TV خرانق – هامانه، سایت‌های راه‌آهن و... و چند کافونوری با اعتباری بیش از ۱۱.۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا