یزدفردا:مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در شرایط کنونی مردم همراهی خوبی با سیاست ها و برنامه های دولت دارند و این همراهی قابل تحسین و ستودنی است.

علی نمازی " در اولین روز از هفته دولت با صدور پیامی افزود: سال گذشته مردم شرایط سختی را به لحاظ اقتصادی تحمل کردند و امسال نیز با توجه به بهبود نسبی ثبات اقتصادی، مسئولان باید تلاش کنند تا وضعیت اقتصادی مردم بهبود یابد.

وی افزود: به واسطه  اتحاد و همدلی دولت و ملت، فضای اعتماد، آرامش و امید در کشور حاکم گشته که باید با استفاده از این بستر، به سوی افق های تازه پیشرفت و توسعه گام برداشت.

وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه خدمات و عملکرد دولت به مردم در زمینه های مختلف به ویژه اقتصادی عنوان کرد.

وی در پیام خود با بیان اینکه باید نگرانی هایی مردم نسبت به وضعیت اقتصادی کاهش یابد آورده است: توجه به دغدغه معیشتی مردم، توجه به رونق تولید و نظارت و کنترل دولت بر بازار از جمله مسایلی است که مسئولان باید بیشتر به آن اهتمام داشته باشند.

در بخش دیگری از پیام مدیر کل اقتصاد و دارایی یزد به خدمات صادقانه و بی منت دولت به مردم بر تجلیل و تکریم کارمندان اشاره شده و آمده است: هفته دولت نمادی از تکریم و تجلیل از شهدای دولت و در رأس آن شهیدان رجائی و باهنر است.

دوم تا هشتم شهريورماه به نام هفته دولت نام گذاري شده است .

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا