مهر شهروندان یزدی همراه با کودکان مناطق سیل زده کشور عزیزمان ایران گره خورده است .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ سید مهدی حسینی رئیس هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از استان های کشور بهار امسال درگیر سیل شدند و این مهم موجب توجه مردم به مسائل معیشیتی و رفاهی این هموطنان شد، سازمان جوانان هلال‌احمر نیز در صدد رفع نیاز‌های فرهنگی خانواده‌های این مناطق در اوقات فراغت تابستان و سال تحصیلی جدید، فراخوان تشکیل طرح ملی پویش "با مهر تا مهر" را داده است.

رئیس هلال احمر شهرستان یزد گفت: با شکل‌گیری فرآیند تامین اقلام اولیه زندگی برای سیل‌زدگان، نیاز‌های خاص کودکان و نوجوانان هنوز مغفول مانده است و با توجه به تعطیلی مدارس و آغاز فراغت تابستان، این نیاز به صورت مضاعف حس می‌شود.

وی عنوان کرد: عموم مردم بویژه کودکان و نوجوانان برای مشارکت در این طرح فرهنگی می‌توانند، کتاب، اسبا‌ب‌بازی و لوازم‌التحریر را خریداری و در اختیار این جمعیت قرار بدهند

این مقام مسئول ادامه داد: فروشگاه های پارسه، گل نرگس و چمران مشارکت کننده در این طرح مباشند که شهروندان و خیرین می توانند محصولات فرهنگی و اسباب بازی را با تخفیف 20 الی 30 درصد جهت کمک به کودکان سیل زده خریداری کرده و به جمعیت هلال احمر استان تحویل نمایند.

وی در پایان ضمن تقدیر از هموطنانی که به این پویش پیوسته اند خاطرنشان کرد:  تا کنون 300 بسته لوازم تحریر شامل دفتر، مداد، مداد رنگی، پاک کن، تراش و... به ارزش 50000000 ریال و همچنین 50 مجموعه اسباب بازی از سوی مردم نیک اندیش و مهر ورز شهر یزد جمع آوری شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا