« محمدعلی طالبی» استاندار یزد در بیست و هفتمین کنفراس مهندسی برق ایران که با حضور « محمدرضا عارف» رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه یزد برگزار شد؛ حضور یافت و از نمایشگاه جنبی این کنفراس نیز بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،روز سه شنبه 10 اردیبهشت ماه،بیست و هفتمین کنفراس مهندسی برق ایران در دانشگاه یزد و با حضور «محمدرضا عارف» رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، «محمدعلی طالبی» استاندار یزد،«سیدابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور و جمعی از چهره های ملی و استانی این حوزه در سالن زنده یاد شاهی آغاز به کار کرد.
بیست و هفتمین کنفراس مهندسی برق ایران ؛ 10 الی 12 اردیبهشت ماه در شهر تاریخی و دانشگاه یزد با هدف گسترش دانش فنی از طریق ایجاد محیطی جهت تبادل نظر علمی و فنی ،ارائه آخرین یافته های پژوهشی و همچنین تشویق مشارکت محققان در این حوزه برگزار می شود.
همزمان با این کنفراس کارگاه های آموزشی،نمایشگاه و میزگردهای تخصصی و مسابقات و چالش های علمی و صنعتی نیز با حضور صاحب نظران دانشگاهی،صنعتی و سازمان های مرتبط در حال برگزاریست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا