سرپرست مخابرات منطقه یزد در سفر به شهرستان اردکان با امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد - در ادامه دیدارهای دوره ای سرپرست مخابرات منطقه یزد با مسئولین شهرستان ها، زارع در نشست های جداگانه ای با حجت الاسلام شاکر امام جمعه اردکان ، مقیمی فرماندار و تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی دیدار و در جریان مشکلات و مسایل این شهرستان قرار گرفت .

در این دیدار ها زارع سرپرست مخابرات یزد به ارایه گزارشی از وضعیت فعلی مخابرات استان و شهرستان اردکان پرداخت و افزود: در آستانه ی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 12 پروژه مخابراتی با سرمایه حدود 26 میلیارد ریال در مورد پروژه های فیبرنوری سایت BTS، تاسیس کافونوری ، افزایش ظرفیت زیرساخت داخل استانی ، افزایش تکنولوژی G2 و G3و غیره در اردکان و بخش های مختلف این شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی در این نشست ها به بررسی و حل مشکلات مشترکین در خصوص تلفن ثابت، تقویت پوشش دهی تلفن همراه و اینترنت پرداخت و گفت: رضایت مشترکین از عملکرد مخابرات در سطح استان و شهرستان ها از اهداف اصلی مخابرات منطقه یزد می باشد و با پشتیبانی مسئولین می توانیم خدمات مطلوب و ارزنده برای رضایتمندی مردم ارایه دهیم.

 حجت الاسلام شاکر در این دیدار تلاش های بی دریغ رئیس و کارکنان مخابرات اردکان در عرصه ی خدمت رسانی به مردم این شهرستان را ستود.

تابش نیز در این دیدار با تاکید بر ضرورت رفع مشکل پوشش  تلفن همراه در روستای حاجی آباد و زرجوع اردکان خواستار واگذاری تلفن ثابت در بلوار پیامبر اعظم (ص) و خیابان شهید رجایی این شهرستان شد که سرپرست مخابرات منطقه یزد قول مساعد و همکاری های لازم برای رفع این مشکلات را داد. 

گفتنی است در این سفر  زارع ضمن دیدارهای یاد شده  از کارخانه شیشه اردکان بازدید کرد و در جریان مشکلات آن قرار گرفت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا