مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد از افتتاح و بهره برداری 284 پروژه با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال در روستاهای استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد، «محمود زارع رشکوئیه» با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تبريك هفته دولت گفت: هفته دولت بهترين فرصت براي بيان دستاوردها و گامهاي بلند دولت در عرصه هاي مختلف به مردم است.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در ادامه داد: با توجه به تلاشهاي و پيگيري هاي صورت گرفته در هفته دولت سالجاری شاهد بهره برداري از 284 پروژه با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد خواهیم بود.
وی با اعلام اینکه تمامی اعتبارات اختصاص یافته به این پروژه ها از محل اعتبار دهیاری های استان بوده است افزود:این پروژه ها در حوزه های ساماندهی و بهسازی معابر روستایی، ایجاد و ساماندهی فضای سبز، آبرسانی، اجرا و ارتقاء شبکه برق رسانی، گردشگری و میراث فرهنگی و ورزشی می باشد.
زارع رشکوئیه در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه دولت تدبير و اميد به توسعه و آباداني روستاها توجه ويژه اي داشته است گفت: دولت يازدهم و دوازدهم توجه خاصی به روستاها دارد و از این رو با ارائه راهکاری عملیاتی و استفاده از مشاركت مردمي سعی داشته، در مسیر توسعه متوازن و همه جانبه روستاها گام بردارد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در پایان تصریح کرد: خوشبختانه در چند سال گذشته علي رغم كمبود اعتبارات با نگاه مثبت مدیران استان، همت و تلاش اعضاي شوراهاي اسلامي، دهياران و ديگر مسئولين ذيربط ،پروژه هاي بسياري خوبي در روستاها اجرا شده که توانسته در تعدادی از روستاها زمینه مهاجرت معکوس مردم را فراهم کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا