یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: سانحه رانندگی روز گذشته شهر یزد که بین یکدستگاه مینی بوس و متورسیکلت رخ داد راکب 28 ساله موتورسیکلت را به کام مرگ کشاند.

به گزارش یزدفردا: رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: در ساعت 14 و 21 دقیقه روز گذشته بود که خبر تصادف بین یکدستگاه مینی بوس و یکدستگاه موتورسیکلت در بلوار استقلال شهر یزد اعلام شد.

سرهنگ "منصور جمشیدی" ادامه داد: با حضور ماموران پلیس راهور در محل حادثه مشخص شد راکب 28 ساله موتورسیکلت به هویت" الف.م" بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

جمشیدی افزود: نظریه کارشناسان پلیس راهور در خصوص علت این حادثه، عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده خودرو مینی بوس اعلام شده است.

سرهنگ جمشیدی ضمن اشاره به این موضوع که راکب موتورسیکلت فاقد کلاه ایمنی نیز بوده است یادآور شد: پلیس راهور استان یزد همواره استفاده از تجهیزات ایمنی به ویژه بر سر داشتن کلاه ایمنی را به همه موتورسواران توصیه می کند، زیرا بر این باور است که سختی استفاده از كلاه‌ ایمنی، در مقابل لذت سلامتی حاصل از آن بسیار ناچیز است، و قانون نیز به پلیس اجازه داده تا با متخلفین در این راستا برخود کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا