مراسم اختتامیه نشست‌های کتاب‌خوان مدارس تفت در سال تحصیلی جاری با حضور رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش و جمعی از مدیران و معلمان مدارس در دبستان پسرانه گلشن تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، در این مراسم که هادی قاسمی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تفت؛ علی فلاح، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مدیران و معلمان تفتی حضور داشتند، 6 تن از دانش‌آموزان آموزشگاه گلشن در آخرین نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای در شهرستان تفت، به معرفی کتاب‌های برگزیده خود پرداختند.

عرفان فاتحی، دانش‌آموز مقطع اول ابتدایی با معرفی کتاب «خرگوش و لاک پشت» نوشته ویلیامز باب؛ حسین باقریان، دانش‌آموز مقطع دوم ابتدایی با معرفی کتاب «میمون شاه» نوشته سعید بهروزی؛ امیرمحمد جلالی، دانش آموز مقطع سوم ابتدایی با معرفی کتاب «دوستی شغال و بره» نوشته غلامرضا زاهدی؛ علی دره زرشکی، دانش‌آموز مقطع چهارم ابتدایی با معرفی کتاب «ماجراهای بهلول» نوشته مازیار تهرانی؛ علی رحیمی، دانش‌آموز مقطع پنجم ابتدایی با معرفی کتاب «قصه‌های صبحی» نوشته فضل‌الله مهتدی و علیرضا زارع رشکوئیه، دانش‌آموز پایه ششم ابتدایی با معرفی کتاب «شیشه کوچک عطر» نوشته مجید درخشانی، کتاب‌های برگزیده خود را با حاضران به اشتراک گذشتند.

در پایان این مراسم نیز از معلمان و مدیران فعال در برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان مدرسه‌ای در سال تحصیلی 97-98، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

گفتنی است، در سال تحصیلی جاری 90 نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای در آموزشگاه‌های شهرستان تفت برگزار و در مجموع بیش از 450 عنوان کتاب نیز توسط دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در این نشست‌ها معرفی شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا