یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :فرمانده انتظامی زابل سیستان و بلوچستان از دستگیری سارق حساب بانکی یکی از شهروندان توسط کارشناسان پلیس فتا خبر داد.



به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس:"سرهنگ محمد نوربخش" در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از زمان گم شدن کارت بانکی تا زمان اعلام مفقودی مدارک  به بانک، مبلغی از حساب وی کسر شده است ، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در ادامه بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام بررسی های فنی ، دریافتند این مبلغ در طول 2 روز از حساب شاکی برداشت شده که موفق به شناسایی فرد برداشت کننده و انتقال وی به پلیس فتا شدند.

این مقام انتظامی افزود:متهم در بدو امر منکر هر گونه بزه ارتکابی بود ولی زمانی که با ادله و مستندات پلیس مواجهه گشت لب به اعتراف گشود و اظهار نمود که مدتی پیش کیفی محتوی مبلغی پول و کارت بانکی متعلق به شاکی را پیدا کرده و از آنجا که رمز کارت در کنار آن نوشته شده بود با استفاده از آن طی دو روز مبلغی از آن حساب برداشت کردم.

"سرهنگ نور بخش " در پایان به شهروندان توصیه کرد:به منظوری پیشگیری از سوء استفاده های این چنین ، هرگز رمز کارت بانکی خود را در کنار آن نگهداری نکنند و بهترین مکان برای نگهداری اینگونه اطلاعات حافظه فرد است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا