یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از افزایش 91 درصدی کشفیات موادمخدر در سه ماهه ابتدایی سالجاری در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عطاءا... احمدی" در مراسم امحاء دو تن موادمخدر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا علی الخصوص شهدای عرصه مبارزه با موادمخدر گفت: با تلاش ماموران پلیس استان یزد روند مطلوبی را در عرصه مبارزه با موادمخدر شاهد هستیم.

وی ضمن اشاره به کشفیات سال گذشته پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد گفت: در سال 93 با تلاش ماموران پلیس استان یزد شاهد افزایش 22 درصدی کشف انواع موادمخدر در مقایسه با سال 92 بوده ایم.

سرهنگ احمدی کشفیات سه ماهه ابتدایی سال 94 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل را بسیار مطلوب برشمرد و تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون با کشف هشت تن و 200 کیلو انواع موادمخدر صنعتی و سنتی افزایش 91 درصدی کشفیات را شاهد بوده ایم.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی صحیح و حمایت و همراهی همه دستگاههای مسئول در این امر، در سال 94، شاهد افزایش کشفیات و همچنین افزایش میزان امنیت اجتماعی برای خانواده ها باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا