یزدفردا"ساعت پخش مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری از فردا -شنبه 15 فروردین ماه- تغییر می کند.
 
به گزارش فارس، ادامه مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» که در ایام نوروز ساعت 23 به روی آنتن می رفت، از فردا ساعت 20:45 پخش می شود.
 
بنا بر این گزارش، سریال در حاشیه که از 6 فروردین به روی آنتن رفته در مدت زمان کوتاهی مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده و اصطلاحات مختص به شخصیت های این سریال به ویژه جواد رضویان علاوه بر انتشار در شبکه های مجازی به مذاکرات هسته ای هم رسیده است و لطیفه هایی در این زمینه ساخته شده است.

پخش سریال طنز «در حاشیه» مهران مدیری در نوروز 94


پرس فان: مدیرکل امور نمایش سیما از جابه‌ جایی سریال‌های نوروزی خبر داد و اعلام کرد: نام سریال اتاق عمل به کارگردانی مهران مدیری به «در حاشیه» تغییر کرده و ایام نوروز از شبکه سه پخش میشود و سریال «سربه‌راه» که قرار بود از شبکه سه به نمایش درآید در جدول پخش شبکه پنج قرار گرفته است.

 پخش سریال «در حاشیه» با نام قبلی اتاق عمل از 6 فروردین ساعت 23:00 آغاز می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 16:10 می باشد.

محمودرضا تخشید، مدیرکل امور نمایش سیما درباره سریال‌های نوروزی گفت: سریال «فوق‌سری» ساخته مهدی فخیم‌زاده از شبکه یک و مینی‌سریال «کوچه‌های خواب» به کارگردانی سیدمجید موسویان در شش قسمت و از بیست و نهم اسفندماه تا پنجم فروردین از شبکه سه پخش می‌شود. بعد از تمام شدن این مینی‌سریال پخش سریال «مرکز حاشیه» از شبکه سه شروع می‌شود. وی در ادامه افزود: سریال، «سر‌به‌راه» به کارگردانی سعید سلطانی که تا پیش از این قرار بود از شبکه سه پخش شود از شبکه پنج به نمایش درخواهد آمد. در سریال فوق‌سری مهدی فخیم‌زاده، محمد صادقی، امیرمحمد زند، حبیب دهقان‌نسب، رامین راستاد، شقایق فراهانی، گلناز خالصی، مهدی کاسه‌ساز، مهدی محمدی‌نژاد، حکیمه رثاقی و حمید قلی‌خانی بازی می‌کنند و نحوه پیشگیری، برخورد با عاملان فروش مواد مخدر و نفوذ تولید کنندگان و پخش‌ کنندگان مواد مخدر بین جوانان را به تصویر میکشد. فیلمنامه این سریال را حسین تراب‌نژاد نوشته و داستان درباره عملیات ویژه فوق‌سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفر از آن اطلاع دارند.

سریال مرکز حاشیه به کارگردانی مهران مدیری روایتگر اتفاقاتی است که در یک بیمارستان رخ می‌دهد. بازیگران سریال به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: سیامک انصاری، سپند امیرسلیمانی، علی اوجی، لیلا ایرانی، پوریا ایرائی، شراره ارمغانی، تینا اسدی، بهناز توسلی، فرزانه تفرشی، فلامک جنیدی، سروش جمشیدی، الهه حصاری، جوانه دلشاد، سیدجواد رضویان، نصرالله رادش، آذین رئوف، سحر زکریا، ماندانا سوری، شادان شهیدی، الیکا عبدالرزاقی، گلناز عباسی، یلدا عباسی، مهران غفوریان، نیما فلاح، شبنم فرشادجو، الهه فرشچی، پروین قائم‌مقامی، سوگل قلاتیان، فرج‌الله گل‌سفیدی، عارف لرستانی، علی لک‌پوریان، مهران مدیری، دریا مرادی‌دشت، رسول نجفیان، رضا نیکخواه، رامین ناصرنصیر، سام نوروزی، آرش نوذری، مجید نوروزی، سحر ولدبیگی، محمدرضا هدایتی، فاطمه هاشمی و ساعد هدایتی.

امیرمهدی ژوله سرپرست نویسندگان و الهه زارع‌نژاد، امیر برادران، امیر وفایی و امیرعباس پیام نویسندگان این سریال هستند که این گروه زیر نظر مهران مدیری مشغول نگارش متن‌های مرکز حاشیه هستند. در سریال سر به راه به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی، بازیگرانی همچون مسعود کرامتی، الناز حبیبی، شقایق دهقان، سیاوش خیرابی، محسن کیایی، بیژن بنفشه‌خواه، ارژنگ امیرفضلی، شهین تسلیمی، افسانه چهره‌آزاد، رضا میرآقا، امیر خداشناس، افسانه ناصری، هادی قمیشی و پروین ملکی بازی میکنند.

قصه سریال سر به راه درباره جوان سر به هوایی است که به جای زندان، مجبور به گذراندن دوره محکومیت خود در یک موسسه خدمات اجتماعی میشود و این موسسه جایی نیست جز خانه یاس. مهدی محمدنژادیان، نویسنده این سریال است.

مینی‌سریال«کوچه‌های خواب» به کارگردانی سیدمجید موسویان و نویسندگی هومان فاضل درباره عادل کیایی است که وصیت می‌کند پس از مرگش فرزندش محسن زنی به نام طوبی طاهریان را پیدا کند. محسن موظف است پولی را به او برساند و پس از گرفتن رسید پول و اخذ رضایت از طوبی می‌تواند به باقی ارث پدرش دست یابد. محسن که نشانه‌های روشنی از طوبی در اختیار ندارد جستجو را شروع می‌کند، اما در این مسیر با واقعیت‌هایی رو‌به‌رو می‌شود.در کوچه‌های خواب مهدی سلوکی، مهران رنجبر، صغری عبیسی، آزاده زارعی، لیدا عباسی، تورج فرامرزیان، مختار سائقی، مرضیه صدرایی، فاطمه شکری، اسماعیل خلج و عرفان برزین بازی میکنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا