مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از مراجعه بیش از 236 هزار مسافر به ایستگاه های جوانان هلال احمر استان یزد در نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: براین اساس 16 هزار 840 مسافر در خیمه‌های نماز پایگاه های ایمنی و سلامت به اقامه نماز پرداخته و 42 هزار 459 کودک نیز در فضای دوستدار کودک حضور پیدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: در طول اجرای طرح، 9 هزار 535 نفر نیز از خدمات ایستگاه‌های سلامت بهره مند شدند.

وی بیان داشت : با حضور بیش از هزار نفر-روز در 23 پست طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، اقلام تبلغی،فرهنگی و راهنمایی از جمله 114هزار و 357 محصول ترویجی و اطلاع رسانی، 53 هزار و 96 محصول انگیزشی و 61  هزار و 190 محصول آموزشی میان مسافران توزیع شد.

حرازی زاده ادامه داد: همچنین با اجرای طرح سحاب توسط همیاران جوان در پارک ها و تفرجگاه های شهرستانها به بیش از 5 هزار و 735 نفر خدمات رسانی شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: کمپین بهرفت نیز توسط یقه آبی های همیارجوان هلال احمر یزد با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به منظور کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی، در چادرها و ایستگاه های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی تشکیل و مورد استقبال خوب مردم و مسئولان قرار گرفت و بیش از 50 هزار  نفر میثاق نامه کمپین بهرفت را در ایستگاه های هلال احمر امضا نمودند.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا