دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در نخستین روز کاری سال جدید، با حضور در ادارات و محل کار مدیران و کارکنان وزارتخانه، فرا رسیدن سال نو و آغاز فعالیت مجدد آنها در مسیر خدمت به مردم و نظام اسلامی را تبریک گفت.
گزارش یزدفردا  به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار با کارکنان وزارتخانه، طی گفت و گوی رو در رو و صمیمانه، از نزدیک در جریان خواسته ها، مشکلات و پیشنهاد های آنها قرار گرفت.

وی با آرزوی موفقیت برای کارکنان وزارت اقتصاد در حوزه های مختلف اعم از زندگی شخصی و پیشبرد اهداف نظام اداری جمهوری اسلامی، با اشاره به نامگذاری سال 1398 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "رونق تولید" از آنها خواست، با توجه به شرایط حساس کنونی، نهایت تلاش خود را برای تحقق این هدف مهم بکار بگیرند.

بر اساس این گزارش در جریان این دید و بازدید نوروزی تعدادی از معاونین و مدیران کل ستادی نیز، دکتر دژپسند را همراهی می کردند.

گفتنی است، وزیر اقتصاد طی دو روز گذشته (سوم و چهارم فروردین) نیز در راس هیاتی از مسئولان وزارتخانه، به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور، به منظور بررسی مسایل و مشکلات آسیب دیدگان سیل ویرانگر گلستان و مازندران به این استان ها سفر کرده بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا