استاندار یزد با اهدا تقدیر نامه ای به دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، از عملکرد این نهاد در راستای اعتلای عرصه های ترافیکی و ارتقای سطح ایمنی جاده های درون شهری و برون شهری استان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ محمد علی طالبی استاندار یزد افزود:باید در سند ترافیک استان سهم هر دستگاهی در موضوعات مختلف برای کاهش تصادفات  و تقویت ایمنی مشخص شده باشد و نقط مستعد هر گونه اتفاقی نیز با نقشه ها ،تحلیل ها و اطلاعات موجود در حوزه های درون شهری و برون شهری شناسایی و هدف قرار داده شود.

طالبی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در موضوع فرهنگ ترافیک اقدامات خوبی در سطح ملی انجام شده است که  اجرای برنامه هایی با  ویژگی های خاص استان  با همکاری شوراهای شهر و روستا و شهرداری ها نیز می تواند در این زمینه موثر واقع شود.

در پایان جلسه که نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد نیز حضور داست  از تلاش مدیران موثر و تلاشگر در زمینه کاهش مشکلات ترافیکی  تجلیل شد.

در متن این  تقدیر نامه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد آمده است:

جناب آقای حرازی زاده

مدیر عامل محترم جمعیت هلال احمر استان یزد

سلام علیکم

یکی از مهمترین مسائل اجتماع کنونی، حوزه ترافیک و توجه به ایمنی جاده هاست که با بخشهای مختلف اجتماع و فرهنگی پیوند خورده و اعمال سیاستهای سازنده و هدفمند در حوزه های ترافیکی می تواند در تسهیل فرآیندحمل و نقل و افزایش رضایت شهروندان تاثیر بسزایی داشته باشد.

بر خود لازم می دانم از همکاری ارزشمند جنابعالی در راستای اعتلای عرصه های ترافیکی و ارتقای سطح ایمنی جاده های درون شهری و برون شهری استان یزد در سال 97 تقدیر و تشکر نمایم.

صحت و سلامتی جنابعالی و خانواده محترم را در تمامی لحظات با برکت زندگی از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

 

محمد علی طالبی

استاندار یزد 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا