معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد از برگزاری پنجمین جلسه شورای مرکزی مجمع دبیران کانونهای دانشجویی و جوانان هلال احمر استان یزد با حضوراعضای مجمع و با موضوع هم اندیشی و بررسی طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی98 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ در ابتدای جلسه دبیران مجمع جوانان و دانشجویی گزارش عملکرد  شورای مرکزی مجامع استان را ارائه دادند.

در ادامه سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد اظهار داشت : طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از اهمیت بالای برخوردار و باید با تمام توان و کمک شما جوانان به بهترین نحو اجرا شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : از ایده های اجرایی شما استقبال می شود و تلاش ما بر این است که با کمک شما جوانان نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی را به بهترین نحو ممکن اجرا کنیم.

وی افزود: هدف از تشکیل این جلسه پردازش نقد وبررسی نظرات وایده ها وابتکارات خلاقانه در جهت پیشبرد هرچه بهتر برپایی پست های طرح نوروز ۹۸ دانست.

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت: مخاطبانی که در این طرح از خدمات سازمان بهره مند می شوند، مخاطب فعالیت های آینده نیز به حساب می آیند زیرا که ممکن است جذب سازمان شوند و با آنها ارتباط بیشتری داشته باشیم. به همین منظور باید به ارائه خدمات به آنها توجه ویژه ای داشت.

وی گفت : در این جلسه بررسی راهکارهای توسعه اشتغال و کارآفرینی  جوانان هلال احمر با حضور دکترغنی زاده معاون بهداشت و درمان هلال احمر استان بحث و گفتگو شد و با توجه به موضوع کارآفرینی که در چند دهه اخیر موجب شده است تا موج جدیدی از سیاست‌های کارآفرینانه در اکثر کشورها ایجاد شود که در سال‌های اخیر کشورهای زیادی توانسته‌اند به پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف اقتصادی و تجاری نایل شوند.

میرحسینی بیان داشت : در ادامه جلسه همچنین در مورد طرح بومینو پلاس که با شعار“جوانان هلال احمر سازندگان فردای بهتر برگزار خواهد شد به تبادل نظر پرداخته شد و اعضا نظرات خود را مطرح نمودند.

وی بیان داشت : موضوع اشتغال یکی از دغدغه های امروز جامعه ما و همه خانواده ها هست اما جمعیت هلال احمر در حوزه اشتغال هیچ مسئولیتی ندارد اما با توجه به ضرورت امر و اینکه تمامی خانواده ها به نوعی درگیر این موضوع هستند و تاکیدی که مقام معظم رهبری بر تولید ملی در راستای رفع مشکل بیکاری کشور دارند همه دستگاه ها، مسئول این موضوع هستند که از تمام توان خود استفاده کنند و جمعیت هلال احمر نیز بر اساس همین موضوع به این قضیه ورود پیدا کرده است و امیدواریم بتوانیم قدم مثبتی در این راه برداریم.

در پایان جلسه نیز هر یک از اعضای شورای مرکزی مجمع استانی کانون‌های جوانان و دانشجویی هلال احمر استان یزد به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود در راستای بهبود فعالیت های پیش رو از جمله طرح نوروزی پرداختند.

 

  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا