مدیرعامل و معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد در دیداری با مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در خصوص خانه های هلال و ایجاد تفاهم نامه گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت :  اعضاء جوان و داوطلب بزرگترین سرمایه برای جمعیت هلال احمر است که دارای اهمیت بسزایی هستند و قطعا با مشارکت دیگر نهاد ها و دستگاه ها می‌توان برنامه‌های مفید و کار آمدی را برای آنان اجرا کرد.

وی با اعلام اینکه در راستای آموزش همگانی اقداماتی انجام شده است  از جمله این اقشار که از این اقدامات بهره برده اند رانندگان و روستاییان هستند ، بیان داشت : هلال احمر در واقع پلی است بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان و باید حس داوطلبانه و اهداف بشردوستانه را در مردم حساس تر کنیم که این خود باعث نشاط و شادابی در جامعه میشود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : اعضا و داوطلبان بازوی قوی هلال احمر هستند که در زمان های بحران و برنامه های دیگر با جمعیت همکاری میکنند و در تلاش هستیم از توان اعضا استفاده بهینه ای کنیم.

حرازی زاده با اعلام اینکه تفاهم نامه فی مابین سازمان شهرداری ها و سازمان داوطلبان هلال احمر امضا شده است ، گفت : با تشکیل خانه های هلال در روستاها با همکاری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور می توان روستائیان را در موضوع آموزش برای مقابله با زلزله و سایر حوادث طبیعی آماده کنیم

وی در پایان با تشریح فعالیت های هلال احمر استان خواستار بیشتر دهیاری ها و شوراهای روستاها در زمینه ایجاد خانه های هلال و بهره گیزی از ظرفیت آنان در زمینه های فعالیت های بشردوستانه تاکید کرد.

در ادامه اعظم شهرستانی معاون امور داوطلبان هلال احمر استان یزد خدمات معاونت داوطلبان از جمله کاروان های سلامت ،طرح فرشتگان رحمت و .... را تشریح نمود.

هلال احمر بواسطه خدمات شایسته خود بین مردم ارزشمند است / همکاری با هلال احمر و اموزش های همگانی و تخصصی در روستاها

محمود زارع رشکوئیه مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در این جلسه بیان داشت : جمعیت هلال احمر بواسطه خدمات شایسته بین مردم ارزشمند است .

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد گفت : همواره خدمات هلال احمر و همکاران و دوستان را دیده ایم فلذا به جمعیت هلال احمر کمک می کنیم تا بتوانیم همواره خدمات خوب و مفیدی به روستائیان بدهیم.

وی با اعلام اینکه به تمام بخشداران و دهیاران تفاهم فی مابین سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و سازمان داوطلبان هلال احمر ابلاغ خواهیم کرد بیان داشت : انشالله با همکاری دو مجموعه اولین خانه هلال را در بخش گاریزات تفت شروع خواهیم کرد .

زارع در پایان از خدمات هلال احمر استان تشکر نمود و گفت : آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری در این امر مهم اعلام می داریم. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا