«محمدعلی طالبی» با اشاره به تقویت زمینه مشارکت مردم در مبارزه با جرائم مواد مخدر تاکید کرد:تمرکز برنامه های آموزشی و پیشگیری از اعتیاد در آموزش و پرورش با محوریت آگاه سازی دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،استاندار یزد در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت:با تکیه بر ظرفیت دبیرخانه شورا،دستگاه های متولی و طرح هایی که توسط آموزش و پرورش در دست اجرا می باشد،برنامه های آموزشی و پیشگیری از اعتیاد در آموزش و پرورش با محوریت آگاه سازی دانش آموزان مورد توجه ویژه قرار گیرد.
طالبی آگاهی نسل جوان در زمینه اثرات مخرب اعتیاد را ضروری دانست و بیان کرد:تقویت ظرفیت و زمینه های مشارکت مردم در مبارزه با جرائم مواد مخدر و اطلاع رسانی اجتماعی در زمینه آسیب های اعتیاد لازم است تا بر این اساس نقش آفرینی بیشتری را از سوی مردم در عرصه پیشگیری شاهد باشیم.
استاندار یزد در پایان گفت: در زمینه درمان و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر ظرفیت های خیرین و مردمی بسترسازی و به گونه ای برنامه ریزی شود تا همه بخش های مردمی  بتوانند برای مدیریت این موضوع در کنار دستگاه های اجرایی به فعالیت موثر بپردازند.
گفتنی است در این نشست گزارش فعالیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اشکذر توسط فرماندار این شهرستان ارائه شد و  اداره کل بهزیستی و ورزش و جوانان استان نیز به تشریح برنامه های شاخص با رویکرد آموزش،اطلاع رسانی و درمان در حوزه مواد مخدر پرداختند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا