دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته سه‌شنبه بیست و سوم بهمن ماه 97 در محل دائمی نمایشگاه ‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ صبح امروز مراسم افتتاحیه نمایشگاه با حضور علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، عبدالامیر الحمدانی وزیر فرهنگ و گردشگری عراق، ولی تیموری معاون گردشگری سازمان میراث‌ فرهنگی، تعدادی از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف و جمع کثیری از فعالان صنعت گردشگری، در محل دائمی نمایشگاه ‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

گفتنی است: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با هدف معرفی ظرفیت ‌ها و برنامه‌های نوروزی کل استان‌ ها و سایر توانمندی ‌های کشور در حوزه گردشگری از امروز تا بیست و ششم بهمن ماه 97 از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است: سالن 44A  نمایشگاه به استان‌ یزد اختصاص داده شده است و استان یزد در این سالن با برپایی غرفه هایی؛ ظرفیت ها، پتانسیل ها و توانمندی های خود را در حوزه گردشگری به نمایش گذاشته است. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا