دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس به همراه نیروهای نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای شهرستان با حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس

مهندس طلائی مقدم : امروز طبس امیدوار و رو به توسعه و پیشرفت است/میزان اعتبارات پروژه های دهه فجر امسال شهرستان طبس 100 میلیارد تومان می باشد/مسئولین از حاشيه ها دوری کنند و اجازه ندهند دیگران برای ما هدف تعیین کنند و با حاشیه سازی از کارهای خود، که خدمت به مردم است غافل بمانیم/ گذشت زمان خیلی موضوعات را حل می‌کند، مردم قضاوت خواهند کرد، تاریخ قضاوت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار یزد فردا درطبس؛ سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس صبح روز پنجشنبه 11 بهمن 97 در مراسم دیدار مسئولین شهرستان با امام جمعه طبس به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت : طبس سال 57 با غم و اندوه و ویرانی زلزله وارد انقلاب شد و اما طبس امروز، طبسی امیدوار و رو به توسعه و پیشرفت است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان اظهار داشت :خدمات زیادی در طول چهل سال انقلاب از جمله : احداث سدها، فرودگاه، راه آهن، آبرسانی و برق سانی، گازرسانی، مخابرات به شهرستان و شهرها و اضافه شدن دو شهر عشق آباد و دیهوک و طرح ها و پروژه های شهری و روستایی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد : اعتبار پروژه های دهه فجر امسال نیز نزدیک به 100 میلیارد تومان است که گوارای مردم عزیز شهرستان طبس از بخش های دیهوک، دستگردان، بخش مرکزی تا شهر طبس باشد.

طلائی مقدم با بیان اینکه برای مسئولین زمان خدمت محدود است‌ و فرصت نداریم وقت خود را با زندگی کردن در دنیای دیگران به هدر دهیم گفت : مسئولین از حاشيه ها دوری کنند و اجازه ندهند دیگران برای ما هدف تعیین کنند و با حاشیه سازی از کارهای خود که خدمت به مردم است غافل بمانیم.

وی ادامه داد : خداوند در قرآن کریم دوبار از کلمه "ویل" که یکی از شدید ترین تهدیدات خداوند است استفاده کرده است. ويل للمطففين (وای بر کم فروشان)، ویل لکل همزه لمزه (وای بر عیب جویان طعنه زننده )
در موضوع اول: مصداق فقط برای بازار، فروشنده و خریدار نیست بلکه برای مسئولین هم هست.
یک مسئول باید تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم بکار برده، کم لطفی نکند خدمت و توان خود را کامل عرضه کند. از تمام ظرفیت های قانونی، تبصره و ماده ها برای حل مشکل مردم استفاده کند. نه اینکه خدای ناکرده از قوانین برای کارشکنی در کار مردم استفاده کنند.
و در باب ویل لکل همزه لمزه (وای بر عیب جویان طعنه زننده) باید گفت گذشت زمان خیلی موضوعات را حل می‌کند، مردم قضاوت خواهند کرد، تاریخ قضاوت خواهد کرد.

سید مهدی طلائی مقدم در پایان بیان داشت : خیلی ها از گذشته در این شهر خدمت کردند و گذشت زمان در مورد آنها قضاوت می کند و خواهد کرد، بزرگانی همچون مرحوم آیت الله حائری، مرحوم حجت الاسلام مهاجریان مقدم، مرحوم آیت الله واعظ طبسی و مرحوم سید ماشاالله شکیبی (روحشان شاد)










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا