استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر با خانواده "شهید سیدعبدالمجید موسوی" و "حبیب الله رفیعی" جانباز دفاع مقدس دیدار و گفت ‌و گو کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج شنبه ۱۱ بهمن ماه "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "عباس حیدری" مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، "احمدعلی دشتی پور" مشاور استاندار در امور ایثارگران و جمعی از مسئولان استان به مناسبت فرارسیدن ‌چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با خانواده "شهید سیدعبدالمجید موسوی" و جانباز دفاع مقدس "حبیب الله رفیعی" دیدار و گفت ‌و گو کردند.
استاندار یزد در این دیدارها ‌بیان کرد:‌ خانواده شهدا و ایثارگران مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند و ما هرچه داریم را مدیون این عزیزان هستیم.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: همه ما وظیفه داریم برای خدمت به مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران تلاش مضاعفی داشته باشیم تا بخش کوچکی از دین خود به آنها را ادا کنیم.
طالبی با بیان اینکه علاقه خاصی به والدین شهدا دار‌م، افزود: همواره شاهد بزرگواری ‌پدران و مادران شهدا بوده ایم و با دیدار این بزرگواران قوت قلب می گیرم.
گفتنی است "شهید سیدعبدالمجید موسوی" در سال ١٣٦٣ در سن ۱۵ سالگی در منطقه عملیاتی کوشک به فیض شهادت‌ نائل آمد و "حبیب الله رفیعی" جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس در سال ۶۷ در جزیره مجنون از ناحیه چشم، ریه و داخلی دچار مجروحیت و مقام جانبازی گردید.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا