معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در کارگروه اقتصادی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب از نمودهای عینی برنامه های ایام الله دهه فجر است، بر برگزاری برنامه‌های این ایام با حضور، مشارکت و محوریت بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج شنبه چهارم بهمن ماه نشست کارگروه اقتصادی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به ریاست "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و اعضای این کارگروه در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در این نشست ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه، کارگروه اقتصادی را از کارگروه های بسیار مهم ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان دانست و گفت: دهه فجر امسال ویژگی های خاص خود را دارد و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در یک رویارویی اقتصادی با مخالفین ایران اسلامی و نظام هستیم.
"علی زینی وند" ادامه داد: برای تقویت حوزه اقتصادی و تحول بنیادی در رویکرد مدیریت کشور لازم است به بخش خصوصی اعتماد کنیم، دولت تصدی گری خود در حوزه اقتصاد را کاهش دهد و به حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی که علاقه مند به ایران ‌و انقلاب و مردم است، بپردازد.
وی افزود: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زمان خوبی است که این رویکرد را برجسته تر کنیم و برنامه های ایام الله دهه فجر با حضور، مشارکت و محوریت بخش خصوصی برگزار شود.
زینی وند خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی که از سوی دستگاه‌ها و بخش خصوصی استان در محل کارخانه جنوب یزد به مردم ارائه می‌شود از نمودهای عینی برنامه های دهه فجر است و همه ادارات و نهادها موظف هستند دستاوردهای قابل ارائه خود را به شکلی نو و هنرمندانه برای مردم به نمایش گذارند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت وجود یک نمایشگاه بین المللی در شان استان یزد تأکید و این سوال را مطرح کرد که مگر می شود استانی مانند یزد با این قدمت و تاریخ، ظرفیت اقتصادی و برد و برند اقتصادی بین المللی کارآفرینان از یک نمایشگاه آبرومند برخوردار نباشد.
وی ‌ادامه داد: در سایت جدید نمایشگاه بین المللی یزد واقع در جاده کمربندی، دولت سهم خود را ادا کرده و زمینی با مساحت بالغ بر ۵۶ هکتار همراه با اعتبارات لازم به این مهم اختصاص داده است.
زینی وند همچنین بر تسریع در اجرای این پروژه از سوی سهامداران و پیمانکار تاکید کرد و خواستار شد: اگر در جایی کوتاهی انجام شده است، موارد به صورت شفاف گفته شود و شفاف سازی را در استان یزد پایه گذاری و نهادینه کنیم.


ایجاد موج خدمت رسانی به مردم استان


دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نیز در این نشست، گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مقطع بسیار مهمی برای نمایش استحکام، پویایی و بلوغ نظام جمهوری اسلامی ایران است.
"سعید زارع" ادامه داد: شایسته است در ایام الله دهه فجر امسال با توجه به شرایط اقتصادی کشور، ‌همه دستگاه‌های استان موجی از خدمت رسانی به مردم به ویژه برای اقشار کم درآمد ایجاد نمایند و در این منزلگاه از حیات طیبه انقلاب اسلامی، نهضت تبیین دستاوردهای نظام ‌راه اندازی شود.
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا