برنامه های اجرایی اداره کل میراث فرهنگی یزد ویژه گردشگران ورودی کشور چین به استان در بازه زمانی سال نو چینی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ "سید مصطفی فاطمی" دراین خصوص گفت: بازه زمانی سال نو چینی فرصتی مناسب برای جذب گردشگران چین به کشور و استان یزد می باشد که در این راستا اداره کل میراث فرهنگی یزد برای گردشگران ورودی از کشور چین به استان در بازه زمانی 16 الی 23 بهمن ماه سالجاری(سال نو چینی) برنامه هایی در نظر گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، برگزاری جشن شب سال نو چینی در یکی از اقامتگاه های بوم گردی استان، اعمال تخفیف 40 درصدی هتل های 3 تا 5 ستاره و آمادگی موزه ها واماکن تاریخی استان برای بازدید با بلیط نیم بها را از برنامه های این اداره کل برای گردشگران چینی در بازه زمانی ذکر شده دانست و گفت: برخی از موزه های خصوصی استان نیز علاوه بر ارائه خدمات با نرخ نیم بهاء تدابیری جهت رضایتمندی و جذب گردشگران چینی اعم از استفاده از تزئینات چینی در موزه، بنرهای خوش آمدگویی و ... در برنامه های خود دارند و پارک های طبیعت گردی (اکوکمپ های) مجاز استان نیز آمادگی پذیرایی از گردشگران ورودی چین در بازه زمانی مذکور را دارند.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه تعامل و همکاری بین استان یزد و کشور چین بستری مناسب برای معرفی قابلیت های استان می باشد، عنوان کرد:چین بازار جدید گردشگری جهان به شمار می آید و به دلیل حجم بالای گردشگر می تواند یکی از مهمترین هدف های گردشگری یزد باشد.

گفتنی است: دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری ماهورگشت باستان به عنوان هسته مرکزی تورهای ورودی چین تحت راهبرد انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان یزد می باشد و اقامتگاه های بومگردی "خانه شما" و "هفت یازده" عضو این هسته مرکزی می باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا