فرماندارمیبد در جلسه معارفه رئیس هیئت تکواندوی شهرستان گفت: در کنار بسیاری از کارهای مستحبی که توصیه‌شده است، امر به ورزش نیز از کارهایی است که می‌توان باروی آوردن به آن به پرورش روح و تهذیب نفس نیز پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در جلسه معارفه رئیس هیئت تکواندوی شهرستان با اشاره به بیان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امر به ورزش، امربه‌معروف و تهذیب نفس می‌باشد، گفت: گذشته از آن‌که امر ورزش باید در رأس امور باشد، نباید با پرداختن به آن مغرور شد بلکه باید با آن به سمت عقلانیت، معنویت و تصفیه نفس خود برویم.

حسین فلاح تصریح نمود: باید مواظب بود ورزش باعث لغزش و انحراف نشود، ما گاهی فراموش می‌کنیم که می‌توان در کنار پرورش جسم به پرورش روح نیز توجه کنیم.

فلاح در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه ورزش تکواندو در میبد جایگاه خوب و قدمت نزدیک به 40 سال دارد که با همراهی که خواهد شد، باید موردتوجه قرارگرفته و به‌روزتر شود.

فرماندارمیبد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ورزش نقش مهمی در پرورش روح دارد، مردم، مسئولین و به‌ویژه روحانیت لازم است به ترویج آن اهتمام داشته باشند.

وی تجلیل، تکریم و بزرگداشت ورزشکاران را نیز یادآور شد که می‌تواند ایجاد خودباوری و ایجاد انگیزه در آن‌ها نماید.

فلاح تلاش، انگیزه، پشتکار و روحیه اخلاق‌مداری و جوانمردی را از مواردی ذکر نمود که می‌تواند همراه با ورزش در جامعه نهادینه شود و سبک زندگی افراد به‌خصوص جوانان و نوجوانان در مسیر معنویت و عقلانیت قرار دهد.

فرماندارمیبد اظهار امیدواری کرد با عنایت به اینکه، امسال سال ورزش در میبد نام‌گذاری شده است، بتوانیم کارهای شاخص و خوبی درزمینهٔ ورزش انجام دهیم.

در این جلسه که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس هیئت تکواندوی استان یزد و برخی از مسئولین و فعالین رشته تکواندو حضور داشتند، مرتضی بیکی به‌عنوان رئیس هیئت تکواندوی شهرستان معرفی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا