دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور از بخش کودکان کتابخانه های عمومی عطایی و فاطمیه بهاباد بازدید و در جمع خوانی کتاب توسط کودکان و نوجوانان شرکت نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور که به منظور شرکت در هشتمین نشست شورای معاونین نهاد کتابخانه های عمومی کشور به شهرستان بهاباد سفر نموده بود، به همراه فرماندار بهاباد، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولین از بخش کودکان کتابخانه های عمومی عطایی و فاطمیه بهاباد بازدید در جمع خوانی کتاب توسط کودکان، نوجوانان شرکت نمود.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این بازدید با تأکید بر اینکه در حوزه کودک و نوجوان باید تمرکز بیشتری صورت گیرد، یکی از وظایف اصلی کتابداران را ایجاد فضایی مناسبت در کتابخانه ها به ویژه کودکان و عنوان نمود و گفت: این موضوع باید با حساسیت و تلاش بیشتری انجام شود.

همچنین قسمت هایی از یک کتاب توسط کودکان و نوجوانان و مسئولین بازدید کننده از جمله فرماندار بهاباد، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان جمع خوانی شد و فضایی شاد و خاطره انگیز ایجاد نمود.  

در ادامه "علیرضا مختارپور" با اشاره به اشتباهات نحوه خواندن کتاب به بیان نکاتی پیرامون افزایش فن و مهارت کتابخوانی پرداخت.

همچنین در این بازدیدها با اهداء هدیه ای از کودکان و نوجوانان که در این کتابخانه حضور داشتند تقدیر شد.

گفتنی است در چهار کتابخانه عمومی شهرستان بهاباد هفت نفر کتابدار مشغول به فعالیت هستند و حدود سه هزار نفر از جمعیت این شهرستان عضو کتابخانه های عمومی هستند که بیش از 600 نفر آن را عضو کودک تشکیل می دهد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا