فرماندار بهاباد در دیدار معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان خواستار نوسازی زمین چمن طبیعی ورزشگاه امام علی(ع) بهاباد شد و گفت: داشتن یک فضای باطراوت و استاندارد ورزشی، حق قانونی ورزشکاران شهرستان است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با فرماندار بهاباد دیدار و در خصوص طرح های ورزشی در حال اجرای شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار بهاباد در این دیدار با بیان اینکه شهرستان بهاباد پنانسیل بسیار خوبی در رشته های مختلف ورزشی دارد بر تخصیص اعتبارات مورد نیاز به پروژه های ورزشی شهرستان تأکید نمود و گفت: زیرساخت های ورزشی مناسب، زمینه توسعه بیش از پیش ورزش در شهرستان را فراهم می کند.

"محمدمهدی خانی زاده" همچنین خواستار نوسازی زمین چمن طبیعی ورزشگاه امام علی(ع) بهاباد شد و گفت: داشتن یک فضای باطراوت و استاندارد ورزشی، حق قانونی ورزشکاران شهرستان است.

وی در ادامه بر تکمیل هرچه سریعتر برخی پروژه های ورزشی جهت افتتاح در دهه فجر تأکید نمود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با تشکر از فرماندار بهاباد که نگاه ویژه به توسعه ورزش دارد گفت: ما هم در مجموعه اداره کل تمام سعی خود را جهت تأمین اعتبار پروژه های ورزشی شهرستان انجام خواهیم داد.

"علی محمد شیخی" افزود: امیدواریم با همکاری فرمانداری و اختصاص بودجه های مناسب، شاهد افتتاح هرچه سریعتر پروژه های ورزشی باشیم تا جوانان ورزشکار از آن بهره مند شوند.

گفتنی است زمین چمن مصنوعی روستاهای کریم آباد و دهنوملااسماعیل، خانه های ورزش روستایی علی آباد و ده جمال، زورخانه بهاباد و اجرای کفپوش ورزشگاه رضوی از جمله پروژه هایی است که طی چند ماه آینده قابل بهره برداری خواهد بود.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا