معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ظهر دوشنبه در نشست مدیران روابط عمومی‌های سازمان‌های استان که در آستانه روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» و به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های یزد برگزار شد، از روابط عمومی‌ها خواست در فعالیت‌های ترویجی کتاب و کتابخوانی پیش‌قدم باشند.

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا، محمدعلی طالبی در نهمین نشست آموزشی روابط عمومی‌های دستگاه‌های استان یزد با گرامیداشت روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» گفت: در هفته کتاب تبلیغ زیادی برای کتابخوانی و ارتباط با کتاب و مطالعه می‌شود ولی آنچه که در کنار این فرایند ترویج و تبلیغ باید اتفاق بیفتد، این است که کتابخوانی را از خود شروع کنیم.

وی تصریح کرد: روابط عمومی به عنوان بخشی که مروج بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی سازمان‌ها است، باید به ترویج کتابخوانی نیز اهتمام ورزد و کتاب را به عنوان عنصری سودمند به همکاران و مراجعان مجموعه خود معرفی کند.

معاون استاندار یزد با تأکید بر ظرفیت خوب شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های استان و همدلی موجود در این نهاد اظهار داشت: مجموعه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان که جمع فرهیختگان و نیروهای توانمند نهادها و دستگاه‌های مختلف است، از انسجام خوبی برخوردار بوده و جلسات پربار این مجموعه که حول مباحث راهبردی همچون کتاب برگزار می‌شود، می‌تواند زمینه‌ساز تصمیم‌سازی‌های مهم در سازمان‌ها شود.

طالبی در پایان سخنان خود از تلاش‌های مدیرکل و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان یزد برای ترویج کتابخوانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی کتاب‌محور قدردانی کرد و خواستار حرکت هماهنگ همه نهادهای فرهنگی استان برای رونق هرچه بیشتر کتابخوانی در جامعه شد.

گفتنی است، نهمین نشست آموزشی روابط عمومی‌های دستگاه‌های استان یزد به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی دکتر جوادی یزد برگزار شد.

بخش دوم این نشست نیز به موضوع «اخلاق حرفه‌ای در روابط عمومی» اختصاص داشت که مصطفی جانقلی، از اساتید دانشگاه و مدرس دوره‌های اخلاق حرفه‌ای به تبیین جایگاه اخلاق حرفه‌ای و سازمانی در حوزه خطیر روابط عمومی پرداخت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا