در آستانه روز بزرگداشت «کتاب‌، کتابخوانی و کتابدار»، نهمین نشست آموزشی روابط عمومی‌های نهادهای استان یزد صبح امروز با حضور معاون سیاسی امینتی استاندار یزد و به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در کتابخانه دکتر جوادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، در این نشست که با حضور محمدعلی طالبی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، علی صالحی، مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد و رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد برگزار شد، معاون استاندار یزد به تشریح نقش روابط عمومی‌ها در ترویج فرهنگ کتابخوانی پرداخت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد نیز در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به جامعه روابط عمومی‌های استان، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های استان یزد را افرادی تلاشگر و شایسته برشمرد و تصریح کرد: از دل این مجموعه همدل و پرتلاش، تاکنون مدیران موفقی در بخش‌های مختلف استان به خدمتگزاری مشغول شده‌اند و در حوزه فعالیت خود نیز به موفقیت‌های چشمگیری نائل شده‌اند.

دوست فاطمی‌ها در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از عملکرد اداره متبوع خود طی سه سال گذشته پرداخت و گفت: با تلاش همه همکاران این مجموعه، استان یزد در 5 شاخص مهم کتابخوانی مقام نخست کشور را دارد.

وی با اشاره به شعار هفته کتاب سال جاری نیز بیان داشت: امسال هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» آغاز به کار کرده است که امیدواریم مجموعه تلاش‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی و همه دستگاه‌های فرهنگی کشور و استان، به ایجاد این حال خوش و معنوی در همه مردم بیانجامد.

وی همچنین از عضویت رایگان تمامی کتابخانه‌های عمومی استان در روز 24 آبان، روز بزرگداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» خبر داد.

در بخش دیگری از این نشست و پس از قدردانی از اعضای پیشین هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های یزد، از تلاش‌های حسین نیکوکاران مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل شده است، تقدیر شد و در ادامه نیز احکام اعضای جدید هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان توسط معاون استاندار یزد به آنان تقدیم شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد همچنین از روح‌اله محی‌الدینی، مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و محمد رضایی، از همکاران روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد به پاس تلاش در برگزاری موفق هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و سایر برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی استان، تقدیر کرد.

بخش دوم نهمین نشست آموزشی روابط عمومی‌های دستگاه‌های استان یزد نیز به موضوع «اخلاق حرفه‌ای در روابط عمومی» اختصاص داشت که مصطفی جانقلی، از اساتید دانشگاه و مدرس دوره‌های اخلاق حرفه‌ای به تبیین جایگاه اخلاق حرفه‌ای و سازمانی در حوزه خطیر روابط عمومی پرداخت.گفتنی است، نهمین نشست آموزشی روابط عمومی‌های دستگاه‌های استان یزد به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی دکتر جوادی یزد برگزار شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا