مدیرکل میراث فرهنگی یزد در سفر خود به شهرستان ابرکوه با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، "سید مصطفی فاطمی" مدیرکل میراث فرهنگی یزد امروز بیستم آبان ماه 97 به همراه جمعی از مسئولین شهرستان ابرکوه،  با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

دراین دیدار فاطمی در خصوص برنامه های میراث فرهنگی استان در این شهرستان توضیحاتی داد و گفت: با برنامه ریزی مناسب و هدفمند در جذب سرمایه گذاران واستفاده از پتانسیل های گردشگری موجود در این شهرستان انشاالله شاهد تقویت هرچه بیشتر و حضور روزافزون گردشگران و مسافران در شهرستان ابرکوه خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به اینکه شهرستان ابرکوه از پیشینه تاریخی و آثار فاخر و ارزشمندی برخوردار است؛ خاطرنشان کرد: آثار تاریخی و فرهنگی هر منطقه، شناسنامه مردم همان منطقه است. لذا تمام تلاش ما بر این است که از این شناسنامه ارزشمند حفاظت و حراست نماییم و آن را به سایر نقاط کشور معرفی کنیم چرا که معرفی آثار به سایر نقاط کشور می تواند موجبات معرفی توانمندی های کهن این دیار را فراهم نماید.

حجت‌الاسلام والمسلمین "سید ابراهیم حسینی" امام‌ جمعه ابرکوه نیز در خصوص بناهای تاریخی و ظرفیت های بالای گردشگری ابرکوه سخنانی مطرح نمود و از حضور مسئولین میراث فرهنگی استان در این شهرستان تشکر کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا