معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بیان داشت: تسلط، خلاقیت و توانمندی، لازمه حرفه روابط عمومی است و ارائه گزارش عملکرد و استمرار اطلاع‌رسانی کارآمد می‌تواند راهبردی مؤثر در انعکاس فعالیت‌ها و افزایش اطمینان جامعه باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ در ارزیابی اداره کل روابط عمومی استانداری یزد در زمینه گرامیداشت هفته دولت، روابط عمومی فرمانداری بافق رتبه سوم را در میان فرمانداری‌های استان یزد کسب کرد. 

«محمد علی طالبی» در مراسم تجلیل از برترین‌های هفته دولت، بر لزوم بهره‌گیری روابط عمومی‌ها از تمام ظرفیت‌های موجود اعم از شیوه‌های نوین ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی تآکید کرد و گفت: ارسال یک‌سویه خبر، مخاطب‌پسند نیست و روابط عمومی‌ها باید از ابزارهای جدید مورد پذیرش افکار عمومی بهره گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بیان داشت: تسلط، خلاقیت و توانمندی، لازمه حرفه روابط عمومی است و ارائه گزارش عملکرد و استمرار اطلاع‌رسانی کارآمد می‌تواند راهبردی مؤثر در انعکاس فعالیت‌ها و افزایش اطمینان باشد.

در ابتدای این نشست، مدیران روابط عمومی فرمانداری‌های استان نیز با بیان دغدغه‌های خود، زمینه‌سازی برای ارائه دستاوردهای دولت با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین رسانه‌ای را خواستار شدند.
در پایان این جلسه نیز، با اهدای لوح های تقدیری جداگانه به فرماندار و مسئول روابط عمومی فرمانداری بافق از سوی استاندار یزد، از فرمانداری‌های برتر در حوزه گرامیداشت هفته دولت تقدیر شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا