مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت:این تیم به منظور ارائه خدمات امدادی درمانی به زائران در اربعین حسینی در عمود 1092 محور نجف به کربلا مستقر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : قریب به 40 نفر از تیم درمانی هلال احمر استان یزد اعم از پزشک عمومی و متخصص زن و مرد،پرستار و تکنسین دارویی ،امدادگربه صورت شبانه روزی مستقر در درمانگاه هلال احمر عمود 1092 خدمت زائران همزمان با اربعین حسینی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : اقدامات درمانی چون ویزیت ،خدمات پرستاری، تزریقات، پانسمان، سرم تراپی، اکسیژن تراپی،تجویز دارو و ...  به صورت شبانه روزی به زائران ارائه می‌شود.

وی گفت : این تیم از 24 مهر ماه 97 بمدت بیست روز در درمانگاه عمود 1092 مستقر وخدمات درمانی و امدادی را به زائرین اربعین ارائه می دهند.

حرازی زاده با اشاره به خدمات نیروهای امدادی هلال احمر استان یزد به زائرین اربعین اظهار کرد: بخشی از نیروهای امدادی اعزام‌شده استان در اختیار مرکز پزشکی حج قرار گرفتند، بخشی دیگر با سازمان امداد و نجات هلال احمر همکاری می‌کنند و بخش اعظم این نیروها در بخش‌های درمانی موکب هلال احمر یزد در عراق حضور دارند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : پوشش خدمات درمانی و امدادی در عراق با جمعیت هلال احمر و با مدیریت مشترک با مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت است که در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به پوشش این خدمات در عراق فعالیت می کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا