فرماندارمیبد در آستانه فرارسیدن هفته دولت گفت: استخر شهیدیه یکی از پروژه‌های مهم شهرستان است که در مهرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، با حضور " حسین فلاح" فرماندارمیبد و "کمال دهقانی " نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای پیرامون ورزش شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

فرماندارمیبد در این جلسه که در آستانه فرارسیدن هفته دولت برگزارشده بود گفت: سال 97 سال ورزش در شهرستان میبد نام‌گذاری شده است و در این راستا تکمیل پروژه‌های ورزشی در اولویت قرار دارد.

حسین فلاح بابیان اینکه پروژه‌های خوبی در امر ورزش در شهرستان میبد در حال اجراست گفت: زمین فوتبال و والیبال ساحلی مجموعه ورزشی شهدا، مزرعه بیده و چمن مصنوعی فوتبال و فوتسال شهدا ازجمله این پروژه‌ها هستند که باید هرچه سریع‌تر تکمیل شوند.

فلاح از افتتاح استخر شهیدیه هم خبر داد و گفت: استخر شهیدیه یکی از پروژه‌های مهم شهرستان است که در مهرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندارمیبد همچنین با اشاره به تیم فوتسال میبد در لیگ دسته دو کشور بر حمایت مسئولین از این تیم تأکید کرد و گفت: برای حضور این تیم در لیگ باید مسئولین با همکاری صنایع این تیم را پشتیبانی کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا