مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد كارآفريني و اشتغال زايي در روستاها را امري مهم در راستاي بهبود سطح كيفيت زندگي روستائيان دانست و گفت: بايد با همكاري ديگر دستگاه‌ها و ارائه آموزش‌هاي جامع و كاربردي به دهياران در راستاي توسعه اقتصادي و اجتماعي روستاها بكوشيم.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، نشستي با حضور «محمود زارع رشكوئيه» مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري و «علي آقاافضلي» مديركل فني و حرفه‌اي استان در رابطه با آموزش دهياران در استانداري يزد برگزار شد.
مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري در اين نشست ضمن تقدير و تشكر از اداره كل فني و حرفه‌اي استان در خصوص همكاري با اين اداره كل جهت برگزاري دوره‌هاي آموزشي دهياران استان، بيان كرد: آموزش دهياران بايستي منجر به پويايي و تحرك‌بخشي در روستاها گردد و بهبود مديريت روستا دستاورد آن باشد.
زارع رشكوئيه همچنين ضمن تأييد پيشنهاد "روستاي فاقد بيكار" از سوي مديركل فني و حرفه‌اي استان، كارآفريني و اشتغال زايي در روستاها را امري مهم در راستاي بهبود سطح كيفيت زندگي روستائيان دانست و افزود: بايد با همكاري ديگر دستگاه‌ها و ارائه آموزش‌هاي جامع و كاربردي به دهياران در راستاي توسعه اقتصادي و اجتماعي روستاها بكوشيم.
گفتني است در اين نشست مقرر گرديد جلسه اي با حضور مسئولاني از ديگر دستگاه‌ها پيرامون همكاري در خصوص آموزش مديران روستاها برگزار شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا