در مراسمی با حضور معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار از تلاش های «رقيه كرمانيان» تجليل و «فاطمه دانش يزدی» به عنوان مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری يزد معرفی شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداري يزد، روز شنبه ٢٧ مردادماه مراسم تكريم و معارفه مديرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری يزد با حضور «محمدعلی طالبی» معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.
معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار يزد در این مراسم بر ظرفيت سازي براي حضور بانوان در عرصه هاي مختلف و معرفي توانمندي ها تاکید کرد و گفت: با تكيه بر تلاش مضاعف در اين حوزه زمينه تقويت جايگاه بانوان در جامعه به شكلي ثمربخش فراهم مي شود.
طالبي ضمن اشاره به بسترسازي دولت تدبير و اميد در نقش آفريني بانوان خاطرنشان كرد: نقش آموزشي و تبيين گري زنان در خانواده با توجه به ويژگي هاي عصر امروز، عنصري بنيادين و اصيل است و تداوم موفقيت اين امر نيز با آموزش زنان و مادران امكان پذير مي شود.
‌وی ادامه داد: بايد برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي استان در قالب هاي اجرائي همسو و  مشترک به  سمت سياست هاي انسجام بخشي و توان افزايي در نهاد خانواده حركت كنند و از اقدامات نمایشی و سطحی نگری در حوزه مطالبات بانوان پرهیز شود.
گفتني است در اين جلسه از تلاش هاي «رقيه كرمانيان» تقدير و با حكمي از سوي استاندار يزد «فاطمه دانش يزدي» به عنوان مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد معرفی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا