‌گردهمایی خانواده های رسانه های استان با حضور استاندار یزد و معاونان استاندار در باغ تاریخی صدری شهرستان تفت برگزار و در این مراسم از ده زوج خبرنگار استان تجلیل شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، شامگاه سه شنبه ۲۳ مردادماه مراسم گردهمایی خانواده ‌های رسانه های استان یزد با حضور"محمود زمانی قمی" استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار‌، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل حوزه استاندار، ‌مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و مدیرکل روابط عمومی استانداری، فرماندار شهرستان تفت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد، تعدادی از مدیران، ‌اهالی رسانه و خانواده‌های آنها در باغ تاریخی صدری تفت برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم ضمن تبریک ‌مناسبت روز خبرنگار به اهالی رسانه های استان، از فعالیت خبرنگاران که در راه نشر آگاهی و اطلاع رسانی قدم برمی‌دارند تقدیر کرد.
"محمدعلی طالبی" با بیان اینکه رسالت خبرنگاری رسالت بسیار سنگین و طاقت فرسایی است، گفت: از فرصت حضور خانواده های ‌خبرنگاران در این مراسم، استفاده می کنم و این روز را به این عزیزان تبریک می گویم ‌زیرا اگر موفقیتی را در عرصه رسانه‌ای استان شاهد هستیم مرهون محیط خانواده و همراهی خانواده‌های خبرنگاران با این عزیزان است که این فضا را فراهم کرده‌اند تا آنها بتوانند به راحتی و با فراغ بال در صحنه رسانه‌های مجازی و مکتوب برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه قدم بردارند.
طالبی اظهار امیدواری کرد: ما مسئولان دولت در استان نیز بتوانیم در کنار خبرنگاران در جهت نشر آگاهی، تنویر افکار عمومی، انعکاس هر چه بهتر خدمات به مردم، در جهت انعکاس هرچه ‌مناسب تر نظرات و دیدگاه های مردم به مسئولان و حتی نقد سازنده از عملکرد مسئولان، مدیران و دستگاه های مختلف موفق باشیم و فضای خوب و تعامل سازنده ای را بین مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان و رسانه‌ها شاهد باشیم.


استفاده از ظرفیت رسانه ها برای رسیدن به توسعه پایدار


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این مراسم گفت: همه مسئولان و مدیران در هر مسئولیت و مقامی که هستند باید رسانه‌ها را به رسمیت بشناسند و از ظرفیت آنها برای رسیدن به توسعه پایدار استفاده کنند.
"مجید جوادیان زاده" ادامه داد: در حال حاضر طبق آمار سامانه جامع رسانه های کشور استان ‌یزد دارای ۱۶۰ مجوز رسانه است که از این تعداد ۱۱۶ مجوز متعلق به نشریات چاپی و مکتوب، ۲۸ مجوز متعلق به رسانه های برخط ‌شامل خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و ۱۶ مجوز مربوط به رسانه های الکترونیک غیر برخط است.
گفتنی است اجرای برنامه های شاد و متنوع، اجرای زنده موسیقی سنتی و تجلیل از ده زوج خبرنگار استان از جمله برنامه های گردهمایی خانواده رسانه های استان بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا