معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد در نشست كارگروه سازگاري با كم آبي استان تاكيد كرد: لازم است تمامی راهکارها در حوزه مديريت مصرف آب به صورت یک بسته کامل راهبردي درنظر گرفته شود تا بتوانيم با استفاده بهينه از منابع موجود آب از بحران كم آبي در استان عبور كنيم.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري یزد، سيزدهمين نشست کارگروه سازگاری با کم‌آبی استان به رياست «محسن صادقيان» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، «سيدابوالفضل موسوي» نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شوراي اسلامي، مدیران کل حوزه عمرانی استانداری و مدیران کل ستادی حوزه آب استان در دفتر معاونت عمراني استانداري برگزار شد.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار در اين نشست با بيان اينكه از هيچ ايده اي در راستاي مقابله با بحران كم آبي استان نمي‌گذريم، گفت: تمامی راهکارها در حوزه مديريت مصرف آب بايد به صورت یک بسته کامل راهبردي درنظر گرفته شود تا بتوانيم با استفاده بهينه از منابع موجود آب از بحران كم آبي در استان عبور كنيم.
«محسن صادقيان» خاطرنشان كرد: برخي دستگاه‌هاي اجرايي به صورت ميداني در راستاي مقابله با بحران كم‌آبي تلاش كرده‌اند كه بايستي با آگاهي كامل از اقدامات صورت گرفته از موازي كاري و تكرار در اين رابطه جلوگيري شود.
گفتني است در اين نشست در مورد مكانيزم‌هاي تشويقي، جايگزيني كولرهاي گازي با كولرهاي آبي، طرح مطالعاتي آب‌هاي ژرف، فرهنگ‌سازي و ديگر طرح‌هاي مقابله با بحران كم‌آبي هم انديشي و تبادل نظر شد و اعضاي كارگروه به بيان نظرات خود در اين رابطه پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا