آیین تکریم و معارفه معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد آئین تکریم و معارفه معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با حضور مدیر کل و جمعی از فرهنگیان ، کارشناسان اداری و پرسنل آموزش و پرورش استان در محل نمازخانه این اداره کل برگزار شد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم با اشاره به 24 سال افتخار صدر نشینی دانش آموزان استان در کنکور سراسری اظهار داشت : در این موفقیت عوامل بسیاری نقش دارند که اگر به تک تک افراد اشاره کنیم یکی از این افراد که به شدت نقش پررنگی در این امر دارد معاون آموزش متوسطه اداره کل می باشد.

" عباسعلی دانافر"  در ادا مه با تبریک کسوت بازنشستگی " محمود زارع " از زحمات ایشان طی دوران 35 ساله خدمت به نظام تعلیم و تربیت در حوزه های مختلف اداری و آموزشی از جمله معاونت آموزش متوسطه این اداره کل به مدت 10 سال قدردانی کرد و"منصور ارجمندی "را به سمت معاون آموزش متوسطه  این اداره کل منصوب نمود .

وی با تجلیل از سوابق درخشان منصور ارجمندی در عرصه تعلیم و تربیت  اظهار امیدواری کرد: ایشان بتواند با بهره مندی از سوابق و تجربیات ارزشمند خویش در زمینه ایجاد نشاط و پویائی در تمامی فعالیت های آموزشی برای دانش آموزان این مرز و بوم تأثیرگذار باشد.

محمود زارع نیز در ادامه افزود : برنامه های معاونت آموزش متوسطه طی سالهای خدمت من بر 4 محور اقتدار معلم، مصلحت دانش آموز، تربیت دینی و مدرسه زندگی استوار بود و امیدوارم  درخدمت به معلمان  و دانش آموزان استان موفق بوده باشم .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا