استاندار يزد در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان با بيان اينكه در شرایط کنونی باید توجه داشته باشیم تا برای اداره جامعه از هدف‌های اصلی انقلاب اسلامي دور نشویم، بر برداشتن گام‌هاي اساسي در راستای احیای اهداف اصيل انقلاب تاكيد كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی برگزاري مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان با حضور «آيت الله محمدرضا ناصري» نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، «محمود زماني قمي» استاندار يزد، معاونان استاندار، نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي و اعضاي اين شورا در سالن جلسات صدا و سيماي مركز يزد برگزار شد.
استاندار يزد در اين نشست با اشاره به اینکه ستادها و كميته هاي برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد نبايد صرفا دولتي باشند، گفت: بنده به‌عنوان نماینده دولت تدبير و اميد در استان تمام دستگاه‌ها و نهادهاي دولتي و غيردولتي و سازمان هاي مردم نهاد را در این راستا بسیج می‌کنم تا مراسمي باشكوه و با مشاركت حداكثري مردم را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامي برگزار كنيم.
زماني قمي افزود: در شرایط کنونی باید توجه داشته باشیم تا برای اداره جامعه از هدف‌های اصلی انقلاب اسلامي دور نشویم و لازم است در راستای احیای هدف‌های اصيل انقلاب گام‌های اساسی برداشته شود.
وي با اشاره به‌ضرورت توجه هر چه بیشتر به هدف‌های انقلاب اسلامی، ادامه داد: بايد از ظرفیت نخبگان استان در این راستا حداكثر استفاده بشود و توجه داشت که چتر انقلاب برای همه‌کسانی است که در انقلاب بوده و هستند و این چتر حمایتي بستگی به قشر خاصی ندارد.
استاندار يزد با بیان اینکه در شرایط حسّاس کنونی اگر یک نفر از این چتر حمایتی رانده شود در حقيقت به نظام و انقلاب جفا شده است، خاطرنشان کرد: ائمه جمعه، نخبگان، رسانه ها، هیئت‌های مذهبی، دانشگاهیان، هنرمندان و احزاب همه باید وارد میدان شوند و از گفتمان انقلاب دفاع كنند.
زماني قمي در پايان سخنان خود گفت: همچنین لازم است مشکلات جامعه بررسی شود و درصدد جبران آن‌ها برآییم و براي تحقق اين مهم ضرورت دارد انس بیشتری با گروه‌ها و افراد مختلف در جامعه داشته باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا