با حضور رییس‌کل دادگستری استان، فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی میبد و جمعی از مسئولان، از خدمات حسین دهقانی فیروزآبادی قدردانی و علیرضا حسین بیگی به‌عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان میبد معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، مدیرکل دادگستری استان یزد در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری میبد گفت: سیاست قوه قضاییه رفع نواقص حوزه‌های موجود و توسعه و گسترش حوزه‌های قضایی موردنیاز در دیگر شهرها است.

محمدرضا حبیبی در آستانه هفته قوه قضائیه با گرامی داشت سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش گفت: آیت‌الله شهید بهشتی به دنبال پیاده کردن تفکرات امام و اسلام در قانون اساسی بود به همین خاطر هم خاری در چشم دشمنان بود..

حبیبی در بخشی دیگر از سخنان خود، بهره‌گیری دشمنان از یک پیام‌رسان در شکستن اتحاد بین ملت با اشاره به اصل 156 قانون اساسی، پیشگیری از وقوع جرم را یکی از وظایف دستگاه قضا بیان کرد و افزود: فیلترینگ این نوع پیام‌رسان از سوی دولت باید بااقتدار دنبال و ادامه یابد چراکه دستگاه قضا نمی‌تواند دست روی دست بگذارد و شاهد انواع فساد و فراهم شدن زمینه آشوب و نظم عمومی در کشور از سوی یک پیام‌رسان غربی باشد.

وی رمز موفقیت در هر کار را همکاری و همدلی خواند و افزود: این اصل باید در امور اداری خصوصاً در شورای تأمین رعایت شود.

فرماندارمیبد هم با قدردانی از اقدامات ارزشمند حسین دهقانی گفت: نگاه خوب و فنی و پی گیری و سعه‌صدر و خلاقیت و تحقیقات وی باعث شد که در این مدت طرح‌های ماندگاری در شهرستان میبد باقی بماند.

حسین فلاح طرح میانجیگری، انجمن حمایت از خانواده، انجمن حمایت از محیط‌زیست و انجمن حمایت از زندانیان با محوریت دادگستری را از طرح‌های انجام‌شده در سال‌های گذشته برشمرد و افزود: هزار چشم بینا و انجمن حمایت از بزهکاران هم از طرح‌های در حال شکل‌گیری در شهرستان میبد است که می‌تواند آثار بسیار خوبی را به دنبال داشته باشد.

فلاح همچنین با اشاره به احداث ساختمان جدید دادگستری و چندین باب خانه‌های قضات گفت: برای اینکه قضات باانگیزه و روحیه در شهرستان به وظایف خود عمل کنند این تلاش‌های با همکاری هم اتفاق افتاده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا