مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از پدافند هوایی استان بازدید کرد و ارتش را یکی از مهم ترین عوامل امنیت در کشور دانست.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، «محمدصادق طهماسبی» به همراه تعدادی از کارشناسان این اداره کل به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی از پدافند هوایی استان بازدید و با اهدای لوح تقدیر از «سرهنگ محمد دشت آبادی» فرماندهی پدافند هوایی منطقه یزد تجلیل کرد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در این بازدید با اشاره به نامگذاری روز ۲۹ فروردین ماه از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: نامگذاری این روز به نام روز ارتش از سوی حضرت امام خمینی(ره) برای دفاع از این نیروی عظیم و درحقیقت دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
طهماسبی با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری مبنی براینکه "ارتش یک سرمایه، ذخیره و اندوخته برای ملّت ایران است" افزود: ارتش یکی از مهم ترین عوامل امنیت در کشور است و حقیقتا ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب و به ویژه ۸ سال دفاع مقدس شهدای والامقام بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
دبیر شورای پدافند غیرعامل استان ضمن تقدیر از اقدامات به موقع پدافند هوایی استان بر رصد و پایش تهدیدات متصور به ویژه در حوزه های تهدیدات زیستی و آب و انرژی با استفاده از فن آوری های نوین و دورکاوی و با بهره گیری از ظرفیت پدافند هوایی منطقه یزد تاکید کرد.
طهماسبی در پایان سخنان خود خواستار همکاری بیشتر و منسجم تر با پدافند هوایی منطقه یزد برای حفظ و ارتقای حریم امنیت استان شد.
«سرهنگ محمد دشت آبادی» فرماندهی پدافند هوایی منطقه یزد نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های انجام شده و اقدامات پدافندی صورت گرفته در این مرکز را ارائه داد.
گفتنی است در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر از فعالیت ها و تلاش های فرماندهی پدافند هوایی منطقه یزد تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا