فرماندارمیبد در سفر کاری به پایتخت درخواست‌هایی شهرستان از سفر هفته گذشته دکتر نوبخت به میبد را به سرانجام رساند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد؛ حسین فلاح فرماندارمیبد در دیدار خود با معاون توسعه امور اجتماعی و عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور دستور یک میلیارد تومان اسناد خزانه برای آزادسازی حریم نارین قلعه میبد را گرفت.

فلاح گفت: این آزادسازی با کمک شهرداری با همین مقدار سرمایه هرچه سریع‌تر انجام خواهد شد.

وی سپس با مدیرکل ورزش فرهنگ و هنر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور دیدار کرد. در این نشست مبلغ پانصد میلیون تومان جهت راه‌اندازی زمین چمن مصنوعی میبد تأمین اعتبار شد.

فرماندارمیبد با اشاره به اینکه به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر و رییس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور دیدار نموده که مبلغ دو میلیارد تومان جهت راه ورزنه-ندوشن تخصیص داده‌شده است.

چهارمین دیداری فرماندار با معاون املاک سازمان ملی زمین و مسکن بود. در این جلسه که با حضور شهردار میبد همراه بود، مشکلات زمین‌های پیرامون شهرمیبد که در دو طرف کمربندی قرار دارد و دارای مشکلات حقوقی است از سازمان ملی زمین و مسکن برای رفع مشکل حقوقی این زمین‌ها قول مساعد گرفته شد.

فرماندارمیبد در ادامه جلسه‌ای با مدیرکل برنامه‌وبودجه وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار کرد. در این دیدار بابت همایش‌های ملی زیلو، سرامیک و شعر توحیدی که در اردیبهشت و خردادماه در شهرستان برگزار می‌شود تبادل‌نظر شد.

فلاح در پایان از هماهنگی این دیدارها از سوی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی و حضرت آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه میبد نهایت سپاس و قدردانی خود را اعلام داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا