"زمانی قمی" استاندار یزد با صدور ابلاغیه ای مسئولیت پیگیری و تکمیل بزرگراه بافق- یزد را به "زاده رحمانی" فرماندار بافق محول نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ "محمود زمانی قمی" استاندار یزد با صدور ابلاغیه ای مسئولیت پیگیری و تکمیل قطعات باقیمانده از بزرگراه یزد - بافق را به "محمد زاده رحمانی" فرماندار بافق محول کرد.

در این ابلاغیه آمده است:

با عنایت به طولانی شدن بیش از حد پروژه احداث باند دوم بزرگراه یزد- بافق ومشکلاتی که برای مردم شریف بافق و بهاباد و رانندگان و مسافران عبوری این مسیر پرتردد ایجاد گردیده و نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در امر ایجاد و احداث زیرساخت ها و از جمله پیگیری احداث جاده در مناطق مختلف به موجب این ابلاغ مسئولیت مستقیم پیگیری و تکمیل هرچه سریعتر قطعات باقیمانده این محور به شما محول می گردد.

مقتضی است در چارچوب قوانین و مقررات از تمام ظرفیت های شهرستان و استان بهره برده و ضمن ارائه برنامه زمانبندی، نسبت به تکمیل هرچه سریع تراین پروژه اقدام و پیگیری های لازم را به عمل آورید.

لازم به توضيح است پس از اين ابلاغ، در هفته گذشته، جلسات كاري با حضور دو پيمانكار اين پروژه و مدير ساخت و توسعه اداره كل راه و شهرسازي استان در محل فرمانداري تشكيل و جهت تامين قير و تهيه گاردريل، هندريل و تابلو و علائم تدابير و تصميمات لازم اتخاذ گرديده و روكش جاده شروع شده است.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا