معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با برشمردن ظرفیت های استان یزد گفت: این استان می تواند به پایگاه ملی و منطقه ای فعالیت های صلیب سرخ تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس هلال احمر استان یزد با اشاره به بازدید سر زده خود در برخی از ایام سال از پایگاه های هلال احمر اظهار داشت: داوطلبان هلال احمر یزد طی یکی دو سال اخیر از توجه به مسائل داوطلبان هلال احمر به ویژه در مسائل رفاهی ابراز رضایت بیشتری نسبت به گذشته داشتند.
وی با بیان اینکه هلال احمر یکی از دستگاه هایی است که با عمده ای از صیانت از سرمایه عمومی و اجتماعی جامعه را بر عهده دارد، افزود: شناخت این جایگاه و حرکت در این مسیر در بسیاری از فعالیت ها حائز اهمیت است.
طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های بسیار خوبی که در حوزه نیروی انسانی در یزد وجود دارد همچنین با تشریح زیرساختهای مناسب در یزد ادامه داد: یزد می تواند یک پایگاه ملی، منطقه ای و جهانی در حوزه فعالیت های هلال احمر باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد همچنین تصریح کرد: یزد می تواند از جمله استانهایی باشد که برنامه های مشترک با هلال احمر و صلیب سرخ جهانی انجام دهد.
وی خاطرنشان کرد: هلال احمر ظرفیت های انسانی بسیار خوبی دارد به نحوی ما در بسیاری از دستگاه ها برای انتخاب مدیر با مشکلاتی مواجه هستیم و گاه متوسل به مدیران خارج از مجموعه یا استان می شویم اما در هلال احمر تعداد زیادی نیروی لایق و ارزشمند وجود دارد.
طالبی اظهار امیدواری کرد: از ظرفیت این نیروها در استان به خوبی استفاده و مقدمات پیشرفت استان در حوزه امدادرسانی و خدمات متنوع هلال احمر فراهم شود.
در این مراسم از تلاش های عباس احدپور تقدیر و محسن حرازی زاده یزدی به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد معرفی شد./مهر

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا