سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد اظهار داشت: با توجه به جهانی‌شدن یزد، لازم است خدمت به مردم در گستره حمل‌ونقل مسافر نیز متفاوت و متمایز باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک سازمان‌دهی تاکسی‌های بی‌سیم به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، معاون دادستان، پلیس راهور، اداره اماکن، سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد، نمایندگان رانندگان تاکسی و نمایندگان اتحادیه اتومبیل کرایه برگزار شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در این جلسه اظهار داشت: با توجه به‌عنوان جهانی‌شدن یزد، لازم است خدمت به مردم در گستره حمل‌ونقل مسافر نیز متفاوت باشد.
«محسن صادقیان» بابیان اینکه رانندگان تاکسی یکی از اقشار پرتلاش جامعه محسوب می‌شوند؛ بیان داشت: نمی‌توان از اهمیت تکنولوژی و فناوری چشم پوشید اما رانندگان و تاکسی کرایه‌ها با توجه به سابقه کار، باید در اولویت ارائه خدمت اینترنتی به مردم باشند.
وی افزود: با توجه به کسب عنوان شهر جهانی برای یزد و افزایش گردشگر و توریست به این شهر باید در ورودی شهرها بخصوص فرودگاه، راه‌آهن و ترمینال به دنبال ارائه خدمات منحصربه‌فرد باشیم و تاکسی‌ها و کرایه‌های استان باید تلاش کنند تا به‌صورت مجازی و اینترنتی ارائه خدمت کنند.
در این جلسه مقرر شد در راستای سازمان‌دهی بیشتر این موضوع جلسه مشترک با حضور نمایندگان سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر، اتحادیه اتومبیل کرایه و سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل و ضوابط مربوط بین آن‌ها تهیه شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا