یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : دو برادر قاچاقچي که 2 کيلو و 500 گرم ترياک را در معده خودشان جاساز کرده بودند و قصد انتقال به "تهران" را داشتند توسط ماموران پليس شهرستان "اشکذر" استان يزد دستگير شدند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" سرهنگ "حسين ثقفي" فرمانده انتظامي شهرستان اشکذر بيان داشت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين شهرستان، با خبر شدند دو تن از قاچاقچيان موادمخدر، قصد انتقال مقداري ترياک را از "جنوب شرق" کشور به سمت تهران دارند.

وي ضمن اشاره به تشکيل تيم عملياتي از ماموران پليس افزود: ماموران پليس، مسير ورودي شهرستان اشکذر را تحت کنترل قرار دادند و شب گذشته يکدستگاه سواري آژانس مسافربري که از کرمان با دو مسافر مرد عازم تهران بود متوقف کردند.

حسين ثقفي ادامه داد: با توجه به اطلاعاتي که از قاچاقچيان در دست ماموران پليس بود، بلافاصله هر دو قاچاقچي دستگير و به اداره پليس منتقل شدند و در بازرسي از آنها مقدار 2 کيلو و 500 و گرم ترياک به صورت جاساز بلع و انباري از معده متهمان کشف و ضبط شد.

وي افزود: يکي از متهمان دستگير شده در بازجويي هاي خود گفت: "با برادرم به زاهدان رفتيم و 2 کيلو و نيم ترياک خريديم و در معده خودمان به صورت بلع و انباري جاساز کرديم و بعد به کرمان آمديم آژانس کرايه کرديم تا کسي به ما مشکوک نشود و به سمت يزد حرکت کرديم".

ثقفي گفت: دو قاچاقچي دستگير شده که هر دو برادر نيز هستند يکي 25 ساله به هويت "م.م" مجرد، معتاد و سابقه دار و ديگري به هويت "ع.م" 32 ساله و متاهل، اهل و ساکن استان هاي مرکزي کشور هستند.

سرهنگ ثقفي يادآور شد: با دستور مقام قضائي، متهمان روانه زندان شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا