یزدفردا: کتاب «جادوی تکانه» اثر استیون گایز با ترجمه هاجر علی‌پور از سوی نشر میلکان منتشر شد.

به گزارش یزدفردا: کتاب «جادوی تکانه» را استیون گایز، نویسنده و کارآفرین بین‌المللی نوشته است. او در این کتاب به عادت‌ها و یکنواختی‌های زندگی اشاره کرده و راه‌های تغییر و تعدیل عادت‌ها را به مخاطب نشان می‌دهد.

در معرفی این اثر از سوی ناشر آمده است: «برای رسیدن به هدف، جهت مهم‌تر از قدرت و سرعت است. معمولاً اهداف به‌محضِ ازدست‌رفتن انگیزه نابود می‌شوند. وقتی دوباره انگیزه پیدا می‌کنیم، اهداف جدیدی به وجود می‌آیند، و این چرخه همچنان ادامه می‌یابد، چرخه‌ای که تکانه آن را متوقف می‌کند و باعث می‌شود که در بلندمدت به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم. اگر گامِ کوچک رو به جلو نوک کوه یخ باشد، تکانه آن حجمِ عظیمِ یخِ زیر آن است. تکانه نیروی قدرتمندی است که از حرکت مداوم و رو به جلو ناشی می‌شود؛ اثر تصاعدیِ اقدامات کوچک و پایدار.

استیون گایز در این کتاب با توضیح مفهوم تکانه و ارائه‌ی روش‌های ساده و عملی به ما کمک می‌کند تا بدون این‌که به خود فشار زیادی بیاوریم عادت‌های خوبی مثل ورزش‌کردن ایجاد کنیم و روتین‌های منفی را کنار بگذاریم.».

اطلاعات بیشتر:

کتاب «جادوی تکانه» اثر استیون گایز با ترجمه هاجر علی‌پور در ۱۷۵ صفحه و به بهای ۲۱۵ هزار تومان از سوی نشر میلکان منتشر شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا