یزدفردا:Microsoft Windows 8.1 AIO August 2015 سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت‌های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می‌کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی‌است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی‌خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می‌کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

کدام نسخه ویندوز “۸.۱” را نصب کنیم؟
Windows 8.1 : عمومی‌ترین نسخه و همچنین نسخه پایه از ویندوز ۸.۱ در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ بیت عرضه شده است. این نسخه امکانات مورد نیاز برای کاربران خانگی اعم از صفحه شروع، کاشی‌های زنده، فروشگاه ویندوز، اینترنت اکسپلورر ۱۰، کاربری مایکروسافت و محیط دسکتاپ را در خود جای داده است.

Windows 8/1 Pro : این نسخه را می‌توانیم با ویندوز ۷ نسخه Professional و Ultimate در یک ردیف قرار دهیم. نسخه Pro برای کاربران حرفه‌ای (طرفداران ویندوز) و کاربران تجاری طراحی شده است و همه امکانات در نظر گرفته شده در ویندوز ۸.۱ در این نسخه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. دسترسی از راه دور توسط Remote Desktop، سیستم رمزنگاری فایل‌ها،‌هارد‌دیسک مجازی و BitLocker برخی امکاناتی است که در این نسخه در اختیار شما قرار می‌گیرد. ابزار Windows Media Center نیز برای کاربران این نسخه از ویندوز به‌صورت بسته‌ای جداگانه عرضه شده و قابل استفاده است.

Windows 8.1 Enterprise : نسخه سازمانی ویندوز ۸.۱ یا همان Enterprise تمامی‌امکانات نسخه حرفه‌ای (Pro) را در خود جای داده است، با این تفاوت که از Windows Media Center پشتیبانی نمی‌کند.نسخه سازمانی در اختیار مشتریان تضمین شده همچون MSDN (شبکه توسعه‌دهندگان مایکروسافت) و مشترکان Technet قرار می‌گیرد.

Windows 8.1 RT : دوستداران سیستم‌عامل ویندوز که قصد دارند تبلت را جایگزین رایانه رومیزی یا لپ‌تاپ کنند، می‌توانند از این نسخه کمک بگیرند. ویندوز ۸.۱ ویرایش آر‌.تی برای دستگاه‌های مجهز به پردازنده ARM طراحی شده است که امروزه در بسیاری از تبلت‌ها یافت می‌شود. این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱ برای دستگاه‌های لمسی بهینه‌سازی شده است و نسخه پایه مجموعه آفیس شامل Word Excel PowerPoint و OneNote روی آن وجود دارد. ویندوز آر.‌تی امکانات کمتری نسبت به ویندوز ۸.۱ داشته و قادر به اجرای برنامه‌های دسکتاپی ویندوز نیست، اما قابلیت اجرای بسیاری از برنامه‌های محیط مترو را که روی ویندوز ۸.۱ اجرا می‌شود، دارد.

ویندوزهای قابل نصب در این نسخه

Windows 8.1 (Core)
Windows 8.1 (Core) Single Language
Windows 8.1 Pro
Windows 8.1 Pro with Media Center
Windows 8.1 Enterprise

توضیحات :

  • این ویندوز از آخرین نسخه ویندوز Windows 8.1 که در سال ۲۰۱۴ توسط مایکروسافت عرضه شده و شامل تمام آپدیت‌ها تا این ماه میباشد.
  • این ویندوز تا ۱۴ آگوست ۲۰۱۵ برابر با ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ آپدیت شده.
  • این نسخه شامل Net Framework 2-3.5.1 میباشد.
  • این نسخه شامل بوت UEFI میباشد.
  • گزینه مناسب برای کاربران خانگی Windows 8.1 Pro میباشد.

توضیحات جهت نصب :

ویندوز را فقط از طریق بوت نصب کنید.
سریال جهت نصب در صورت نیاز در فایل متنی Win81-pkeys.txt موجود است.
بیشتر سعی کنید ویندوز رو از طریق USB و نرم افزار WiNToBootic نصب کنید .
جهت نصب از روی DVD از نرم افزار PowerISO و با سرعت بسیار پائین استفاده کنید.

مشخصات


منبع : دانلود سافت ور
تنها با IP ایران قادر به دانلود از سایت دانلود سافت ور هستید .

رمز فایل

www.downloadsoftware.ir
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا